שופרסל השיקה אתמול תרכובת מזון לתינוקות, שתימכר תחת המותג הפרטי שלה, במחיר הנמוך ביותר על המדף - 39.90 שקלים. מדובר בפעם הראשונה שמוצר מסוג זה נמכר כמותג פרטי.
המוצר החדש הוא מתוצרת חברת פריגו (Perrigo) האמריקנית, חברת תרופות המתמחה במותגים פרטיים, ולדבריה המוצר מספק "תזונה באיכות גבוהה, במחיר לכל נפש". שופרסל תמכור אריזות של 700 גרם בלבד, שאותן היא מתמחרת ב־39.90 שקלים - 5.70 שקלים ל־100 גרם. הקו החדש יכלול מוצרים עבור הגילים השונים (שלושה שלבים בסך הכל), והמוצרים יימכרו ברשתות שופרסל באופן בלעדי.
מנכ"ל שופרסל, יצחק אברכהן, אמר במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול כי "אנחנו בטוחים כי תרכובות מזון לתינוקות באיכות גבוהה, המגיעות ממדינה בעלת רגולציה הדוקה כמו ארה"ב, ימלאו את דרישות הצרכנים בארץ, שמחפשים מוצר איכותי כמו המתחרים היום - רק במחיר נמוך ושפוי יותר. אין סיבה שבארץ יהיו רק שתי חברות בתחום זה, שמוכרות הרבה ומרוויחות הרבה כסף בשנה. אנחנו מביאים בשורה משמעותית לאימהות לתינוקות עם מגוון מוצרים ובמחיר הוגן".
אברכהן הוסיף כי "אני בא ואומר לציבור הצרכנים - יש לכולנו הזדמנות פז להפחית את יוקר המחיה באחד התחומים הכי רגישים. הוכחתם בשלות, בגרות, בכל המהלכים שעשינו בשנתיים האחרונות. הרמתם את המוצרים שלנו ואנחנו מודים לכם. אם עשרות מיליוני משפחות בעולם משתמשות בזה לאורך שנים, במחיר נמוך משמעותית ממה שמשלם הצרכן הישראלי, אנחנו נמצאים ברגע האמת של החברה הישראלית. אני חש אווירת לחץ בקרב היצרנים המתחרים".
סמנכ"ל הסחר והשיווק של שופרסל, אורי קילשטיין, ציין כי "היקף המכירות בתחום עומד על כ־570 מיליון שקלים. שני השחקנים הדומיננטיים, מטרנה וסימילאק, שולטים ב־90 אחוזים מהשוק. מדובר באחד השווקים הריכוזיים ביותר - וביחס לגודל שלו הוא הכי ריכוזי".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו