בואו נשחק משחק. דמיינו שאתם יושבים עם עוד תשעה חברים ומנסים לתכנן תוכניות להמשך הערב. מה מזמינים לאכול? מה רואים בטלוויזיה? לאן יוצאים היום? לא פשוט. לכו תגיעו להסכמה כשכל אחד בא עם השיגעונות שלו והרעיונות שלו. מה יקרה בסוף? בטח תחליטו על משהו מוכר ואהוב. על חוויה טובה שבא לכם לחוות שוב. שלא תבינו אותנו לא נכון, אנחנו הכי בעד לבדוק, אבל תכל'ס, מה שהכי כיף, זה לבדוק, ובסוף לגלות שמה שיש לכם ביד הוא הכי טוב. זה בדיוק מה שחושבים לקוחות ליברה ולכן 9 מתוך 10 מהם כל כך מרוצים עד שהם מחדשים את הביטוח בחברה. 9 מתוך 10! קל יותר לחדש ביטוח בליברה מאשר להחליט מה מזמינים לאכול.
שיעור המבוטחים שמחדשים את הביטוח שלהם בענף עומד על כ-70 אחוז בממוצע. בליברה הוא עומד על 90 אחוז וזה נתון מטורף. תחשבו על זה. בשוק שבנוי על תחרות יש לכם תמיד המון אופציות לבחור בין מגוון ספקים בתחומים שונים. מה יגרום לכם להחליט להישאר עם אותו ספק כשההסכם שלכם מסתיים? כשאתם מרוצים. מהשירות, מהמוצר ומהחוויה. 9 מתוך 10 לקוחות של ליברה היו עד כדי כך מרוצים ולא הייתה להם שום סיבה לחפש הרפתקה חדשה במקום אחר. ליברה לא נתנה להם שום סיבה לעזוב. להפך, היא נתנה להם את כל הסיבות כדי להישאר וגם להרוויח מזה שהם נשארים.
להרוויח? בדיוק ככה. בליברה מסתכלים עליכם כבני אדם, לא כפוליסה ובטח לא כארנק. לפיכך, אתם מרוויחים מהוותק שלכם כמבוטחים בחברה. על הנאמנות שלכם אתם ראויים לתגמול. איך זה עובד? כל שנה אתם ממשיכים לצבור יתרת זכות למקרים של תביעה. הסטטיסטיקה מלמדת שאחת לחמש שנים בממוצע אדם מגיע למצב בו הוא תובע את חברת הביטוח. לאחר תביעה, בכל שאר החברות, הפרמיה עולה. בליברה, יתרת הזכות נצברת עבורכם בדיוק למקרים כאלה. ותקשיבו לזה, אם הסכום ששילמתם לאורך השנים גבוה מסכום הנזק, מחיר הפוליסה לא יעלה.
רוצים לחסוך עד 50% בביטוח הרכב בליברה? לחצו כאן >>
חכו, זה רק הולך ומשתפר. יתרת הזכות עליה אנחנו מדברים כוללת במצטבר את כל פוליסות הביטוח שלכם בליברה – רכב ודירה. כ-ל מה ששילמתם לאורך השנים על כל הפוליסות (ובהמשך, גם על המוצרים החדשים שליברה צפויה להשיק) עומד לטובתכם במקרה של תביעה ללא קשר לסוג הנזק. רגע יש עוד. מכיוון שבליברה רואים אתכם כבני אדם, כשותפים לדרך, חלק מהמוטו של החברה הוא לשתף את המבוטחים ברווחים. רבע מרווחי החברה חוזרים כל שנה ללקוחות באמצעות ליברות, כל אחד מקבל כמובן את חלקו היחסי. אתם יכולים להסתכל על זה כמו ארנק דיגיטלי מלא בכסף שאפשר למשוך אותו כעבור שנה, עם חידוש הביטוח. את הליברות אפשר להמיר לשקלים ולהעביר לחשבון הבנק או לשלם באמצעותן את הפוליסה החדשה.
אז בואו נראה מה היה לנו בעצם. חברת ביטוח שבה הוותק משתלם, שמעניקה מחיר אטרקטיבי למבוטח ומשתפת אותו ברווחים שלה. אה כן, כמעט שכחנו. השירות. בליברה מאמינים בחוויית לקוח אחרת שמבוססת על אמון ואינטרסים משותפים. מכאן שהמענה שלה לכל בעיה זמין ומיידי גם למי שמעדיף מענה אנושי במוקד הטלפוני. השירות המעולה סידר לליברה לאחרונה זכייה בתחרות השנתית למצוינות בשירות וחווית הלקוח של המרכז הישראלי לניהול, וזאת בנוסף לזכייה במקום הראשון במדד השירות של רשות שוק ההון.
כשמחברים את כל הפרמטרים מקבלים לקוחות מרוצים, וכשמקבלים לקוחות מרוצים, מקבלים אחוז מחדשים גבוה בצורה משמעותית מהמקובל בענף. תחשבו על זה רגע. אתם חוזרים לבר השכונתי שלכם, שם יודעים בדיוק מה המשקה שלכם ומפנקים מידי פעם בצ'ייסר. אתם חוזרים למסעדה האהובה עליכם בזכות השירות, היחס החם והאוכל המעולה. לבית הקפה שבו יודעים בדיוק איך אתם אוהבים לשתות את הקפה שלכם. למה? כי בית לא עוזבים וליברה זה הבית שלכם בתחום הביטוח. המקום בו כולם מכירים את שמכם, מתאימים לכם פוליסה בדיוק בשבילכם, אתם נהנים ממחיר נוח, מתוגמלים על נאמנות ומשתפים אתכם ברווחים ומבטיחים לכם להמשיך לחדש ותמיד לדאוג לטוב ביותר עבורכם. פלא ש-90 אחוז מהמבוטחים בחרו לחדש את הפוליסה?
ליברה קמה כדי לשנות סדרי עולם בענף הביטוח המקובע. היא קמה מתוך צורך להביא ערך מוסף ללקוחות ולא להסתכל עליהם רק כעוד תיק על המדף. תפיסת העולם של ליברה היא שכדי לגרום ללקוח להישאר צריך לעשות דברים בצורה שונה. להביא לטובתכם אלמנטים שיוזילו עבורכם את המחיר לצד השירות והשקט שכל אחד מצפה לקבל מהביטוח שלו. לכן, ליברה 90 – שאר הענף 70. בכדורסל, זו תבוסה. באגרוף, נוקאאוט. בחיים עצמם, זה פשוט. כשטוב לכם, אין מה לחפש במקום אחר.
רוצים לחסוך עד 50% בביטוח הרכב בליברה? לחצו כאן >>
<!-- //-->/> <!-- //--> <!-- //-->