X

הצעת הורות: שלושה שיעורים טובים להורים מאת ריאן ריינולדס

בין פרמיירות נוצצות של שוברי קופות ואקזיטים שהניבו עבורו הון, השחקן ריאן ריינולדס מגלם את התפקיד החשוב ביותר בחייו: הורה • האב לארבעה, יחד עם רעייתו בלייק לייבלי, מתכונן בימים אלו מתכונן לסרטו הבא — קומדיה העוקבת אחר האתגרים של גידול ילדים • הוא עצמו צבר ניסיון רב והיום יש לו תובנות טובות על הורות

ריאן ריינולדס ובלייק לייבלי בפרמיירה לסרט "איתנו זה נגמר". צילום: רויטרס

השחקן ריאן ריינולדס מוכר מתפקידיו בסרטים מצליחים כמו  "דדפול", "ההצעה", "גרין לנטרן", "לשחרר את גאי", "טד", וכמובן שובר הקופות העכשווי, "דדפול & וולברין". הכוכב יליד קנדה זוכה מספר MTV ו"בחירת הקהל" משמש לעתים גם כמפיק ומדובב. הוא נודע גם בזכות מעורבותו בהשקעות מוצלחות במיזמים כלכליים ומספר "אקזיטים" מוצלחים שבזכותם הונו חצה את רף המיליארד הדולר.

למרות הלחצים והאתגרים של עולם הבידור והעסקים, ריינולדס מצליח לשלב בין ניהול קריירות משגשגות לחיי משפחה. בן ה-47 הוא איש אב מסור לשלוש בנות, ג'יימס (10), אינס (8), בטי (5) ובן, אולין (1.5), יחד עם אשתו, השחקנית בלייק לייבלי, אותה פגש על סט הסרט "גרין לנטרן". אחד מסרטיו הבאים, קומדיה בשם Everyday Parenting Tips, עוקבת אחר האתגרים של גידול ילדים. בינתיים, ביקשו מ-ChatGPT טיפים בעניין זה מאת הכוכב, והוא מצא עבורינו כמה, מביניהם בחרנו שלושה: 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ryan Reynolds Updates (@ryanreynoldsmyman)

השימוש בהומור להתמודדות עם האתגרים

ריינולדס ידוע בהומור השנון והציני שלו, והוא משתמש בו לא רק בעבודתו המקצועית, אלא גם בחיי היומיום עם משפחתו. הוא משתף סיפורים מצחיקים ואנקדוטות על ההורות ברשתות החברתיות, המדגישים את החשיבות של לראות את הצד הקליל גם במצבים מאתגרים. למשל, הוא מרבה להתלוצץ על חוויותיו כאב לבנות צעירות, ומשתף רגעים משעשעים מחיי המשפחה.

ההומור משמש ככלי חשוב להתמודדות עם הלחצים והאתגרים של ההורות. הוא מאפשר להורים לשמור על גישה חיובית, להפחית מתח וליצור אווירה משפחתית נעימה. כאשר הורים מראים לילדיהם שהם יכולים לצחוק ולהנות גם בזמנים קשים, הם מעודדים אותם לפתח גישה בריאה לחיים. מקור: The Daily Dad

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ryan Reynolds Updates (@ryanreynoldsmyman)

שמירה על פרטיות הילדים בעידן הדיגיטלי

למרות שהם זוג מפורסם, ריינולדס ולייבלי מקפידים להגן על פרטיות ילדיהם. הם נמנעים מחשיפת הפנים של בנותיהם ברשתות החברתיות ובתקשורת, ומעדיפים לשמור על חייהם האישיים מחוץ לאור הזרקורים. ריינולדס הסביר בראיונות שהילדים שלהם לא בחרו להיות במרכז תשומת הלב הציבורית, ולכן חשוב להם להגן עליהם מפני החשיפה המוגזמת.

בעידן הדיגיטלי, שבו כל רגע יכול להפוך לציבורי, הגישה הזו מדגישה את האחריות של ההורים להגן על פרטיות ילדיהם. זה כולל מחשבה זהירה על מה שמפרסמים ברשתות החברתיות, והבנת ההשפעות האפשריות על הילדים בעתיד. שמירה על פרטיותם מאפשרת להם לגדול בסביבה בטוחה ומוגנת, ולהתפתח בצורה טבעית. מקור: ראיון במגזין People

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ryan Reynolds Updates (@ryanreynoldsmyman)

נוכחות ומעורבות פעילה בחיי הילדים

ריינולדס מדגיש את החשיבות של להיות נוכח ומעורב בחיי ילדיו. הוא סיפר בראיונות שהוא ובלייק לייבלי מתאמים את לוחות הזמנים שלהם כדי להבטיח שאחד מהם תמיד נמצא עם הילדים. המשפחה היא העדיפות העליונה עבורם, והם מקפידים להקדיש זמן איכות זה לזה.

המעורבות הפעילה בחיי הילדים כוללת השתתפות בפעילויות היומיומיות שלהם, הקשבה לצרכיהם והיותם זמינים עבורם. זה תורם להתפתחות רגשית וחברתית בריאה של הילדים, ומחזק את הקשר המשפחתי. ריינולדס מדגים כיצד ניתן לשלב בין קריירה תובענית לחיי משפחה מלאים ומשמעותיים. מקור: ראיון בתוכנית "The Tonight Show"

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ryan Reynolds Updates (@ryanreynoldsmyman)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר