X

מהו "קו השיער הסקנדינבי" ולמה כל כך הרבה אנשים בטיקטוק מדברים עליו?

בואו נדבר על הטרנד הכי חם בעולם השיער, קו השיער הסקנדינבי. אולי שמעתם עליו בטיקטוק או ראיתם אותו באינסטגרם, אבל מה זה בעצם ואיך משיגים את המראה הנחשק הזה?

טרנד טיקטוק חמוד קיץ 2024. "קו השיער הסקנדינבי". צילום: freepik

קו השיער הסקנדינבי הוא טכניקה חדשה שכבשה את העולם בזכות המראה הטבעי והמאיר שהיא מעניק לפנים בזכות שינוי קטן בשיער, או ליתר דיוק, קו השיער מסביב לפנים. מדובר על הוספת הבהרות עדינות באזור הקרוב לפנים, המכונות גם "בייבילייטס", אשר מעניקות מראה רך וטבעי. ההבהרות האלה מדגישות את הפנים, מעניקות להן רעננות צעירה ויוצרות מראה שיער מלא חיים.

למה כדאי לעשות את זה אצל מקצוען?

למרות שאפשר לנסות ולהבהיר את השיער בבית, חשוב לזכור שהטכניקה הזו נוגעת בשערות הכי עדינות שלנו, אלו שקרובות לפנים. שערות אלה רגישות יותר לשבירה ונזק, ולכן חשוב שההליך יבוצע על ידי איש מקצוע. כשאתם מגיעים למספרה, כדאי להביא איתכם תמונות של המראה שאתם רוצים להשיג כדי שהספר יבין בדיוק למה אתם מכוונים.

@tialambourn#hairstylist#scandinavianhairline#blonde#haireducator♬ original sound - Tialambourn

למי כדאי לנסות את טרנד "קו השיער הסקנדינבי"?

אם אתם בלונדינים טבעיים, הטרנד הוא דרך בטוחה לקחת את השיער שלכם לשלב הבא. ההדגשות ממסגרות את הפנים ומעניקות זוהר צפוני טבעי מבלי שתצטרכו לדרוך בדנמרק, נורבגיה או שוודיה!

עם זאת, הטרנד אינו מוגבל רק לבלונדיניים ביננו. ניתן להתאים את הטכניקה עבור כל צבעי השיער. אם אתם ברונטים, חשבו על הוספת הדגשות קרמל. אם אתם בעלי שיער אדמדמם, תוכלו לנסות להוסיף דגשים בגווני בלונד נחושת או בלונד תות (המשלב בין הבלונד הקלאסי לבין גוון אדמדם עדין).

@emchenhair#saloncentricpartner♬ original sound - Emily Chen

איך זה נעשה?

בדרך כלל, הטכניקה מתבצעת ליד כיור החפיפה במספרה. הספר מתחיל בחלוקת אזור קו השיער לחלקים קטנים, ואז מורחים את חומר ההבהרה. ישנם שני סוגי מריחות עיקריים: בעזרת נייר כסף או ישירות עם מברשת. לכל קולוריסט יש את השיטה המועדפת עליו, אבל חשוב לדעת ששיטת המברשת נחשבת לטבעית יותר ומאפשרת יישום נקי יותר של ההבהרה.

כמה זמן זה לוקח?

חומר ההבהרה נשאר על השיער לכחמש דקות או פחות, ולאחר מכן נשטף היטב. התוצאה המתקבלת היא קו שיער מואר, רענן וטבעי שמשדרג את המראה הכללי של השיער בצורה מעודנת ולא מתאמצת. 

איך מתחזקים את "קו השיער הסקנדינבי"?

תחזוקה חיונית עם קו שיער סקנדינבי. יש להגיע לריטאץ' כל עשרה עד 12 שבועות תלוי באיזו מהירות השיער שלכם גדל. מלבד ביקורים תכופים במספרה, שגרת החפיפה והסטיילינג שלך חשובה לא פחות. השקיעו בשמפו ומרכך איכותיים השומרים על חיוניות השיער, מזינים ונועלים לחות.

מי כבר מוכן להזניק את הקיץ האולימפי עם שיער מעודכן ולקבל מחמאות? 

   

View this post on Instagram

           

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston)

בהכנת הכתבה הסתייענו ב-ChatGPT.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר