X

התחביב הקיצי של הנסיך ג'ורג' נחשף - וזוהי פעילות מחזקת מוח מצוינת

כמו כל נתיני הממלכה, בימים אלו הנסיך ג'ורג' ללא ספק עוקב אחר הנבחרת האנגלית ביורו, אבל את חופשת הקיץ היורש הצעיר יבלה בעיסוק הספורטיבי האהוב עליו - ויש לו המון יתרונות לחיזוק המוח

הנסיך ג'ורג' והנסיכה שרלוט בתא המלכותי בווימבלדון . צילום: הנסיכים ג'ורג' ושארלוט נהנים

שנת הלימודים נגמרה! ולידיעתכם,יש הורים שקטים בנוגע לסידור הקיץ של ילדיהם. למשל, הנסיך והנסיכה מוויילס. בין לבין ליווי הוריהם במשימות ייצוג הכתר בבריטניה ובעולם, שלושת ילדיהם של וויליאם וקייט, מסודרים ב"קייטנה" מלכותית הכוללת נופש בריזורט כלשהו בחבר העמים הבריטי, בית ספר קיץ וחידוד כישורי ספורט.

השלושה, ג'ורג' (11), שרלוט (9) ולואי (6) הם ילדים פעילים מאוד ומעורבים במגוון תחומי ספורט; לואי חובב כדורגל ורכיבה על אופניים, שרלוט רוכבת על סוסים ומתרגלת בלט, וג'ורג', שחקן כדורגל פעיל בקבוצת בית הספר שלו, מראה לאחרונה עניין רב בטניס.

במסגרת החינוך המוקפד של הנסיך, מספר שלוש לכתר הבריטי, הוא זוכה להעשרה בתחומים רבים כמו אמנות, מדעים וספורט. במרכז החינוך המוקפד הזה עומדת המטרה להעניק לו את הכלים הטובים ביותר להתפתחות אישית ומקצועית. הטניס, שהתגלה כענף האהוב עליו, הוא רק חלק מהפעילויות שמעשירות את יומו ומפתחות את כישוריו הפיזיים והמנטליים.

בין אם הוא משחק בבית או צופה בו במשחק מהתא המלכותי בווימבלדון.ג'ורג' הוא אוהד מושבע של הספורט הלבן. הוא אפילו זכה בכמה שיעורים פרטיים משחקן הטניס השוויצרי ואחד מהטניסאים הגדולים בכל הזמנים, רוג'ר פדרר. הכוכב הנערץ חשף שלג'ורג' יש טכניקה טובה מאוד וציין ציין כי הנסיך הצעיר נהנה מהמשחק והפגין כישורים מרשימים לגילו.

הנסיכה חובבת טניס מושבעת. קייט מידלטון ורוג'ר פדרר בווימבלדון, 2023

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 🎸👨🏼‍🎤💫🍸👩🏼‍🎤🎞 (@timeneverlieschico)

אמו, קייט הנסיכה מוויילס, היא גם חובבת טניס מושבעת. היא אורחת קבועה במשחקי ווימבלדון ומשחקת בעצמה כבר שנים. (הקיץ למרבה הצער היא נעדרה מן הטורניר עקב התמודדה עם בעיות בריאות).מכל מקום, התשוקה שלה לטניס השפיעה על ג'ורג' והציתה בו את האהבה לספורט המלכותי.

אך מעבר לפעילות גופנית במהלך החופשה הקיצית, הטניס הוא ספורט מצוין לשמירה על הבריאות הגופנית, וזהו גם תחביב מצוין לחיזוק המוח. מחקר חדש של מותג הספורט ASICS חשף כי שחקני טניס, בלי קשר ליכולת המשחק או ותק המשחק שלהם, הם מרוכזים ואנרגטיים יותר בהשוואה לאלו שאינם משחקים, והם גם בעלי גישה חיובית יותר ב-26%.

בנוסף לכך, הם גם טובים יותר בהתמודדות עם לחץ - שזהו תכונה מצוינת עבור ג'ורג' במיוחד לנוכח המתח סביב בריאותה של אמו, שנתו האחרונה בבית הספר הנוכחי שלו, ועתידו המלכותי.
מומחה הכושר טים בנג'מין סיפר למגזין HELLO!, "אימוני טניס הם דרך מצוינת לפיתוח כושר כללי: קרדיו, מהירות, זריזות ואיזון.

"רבים חושבים שטניס מסתמך רק על הידיים והפרקים. במציאות, התנועות והפעולות בטניס דורשות את כל הגוף. אפילו פעולות שנראות פשוטות בהתחלה, כמו חבטה בכדור, דורשות שכל הגוף יהיה מסונכרן," הוא הסביר.

הכתבה נכתבה בסיוע ChatGPT. 

הנסיך ג'ורג' והוריו וויליאם וקייט בתא המלכותי בווימבלדון, 2023

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר