X

איך לצאת מאפליקציות ההיכרויות - ולפגוש אנשים בעולם האמיתי

אם אתם מחליקים שמאלה וימינה ללא תוחלת - אל ייאוש. אולי פשוט כדאי לכם לשנות גישה ולהניח לרגע את הטלפון בצד

נסו, מה יש לכם להפסיד?. צילום: freepik

אתם מחכים למאצ'? מעבירים שיחות אינסופיות בצ'אט אבל לא קורה דבר? הורדתם כבר גם טינדר, גם באמבל, גם הינג' וגם אוקיי קיופיד? אם זה נשמע מוכר, אולי הגיע הזמן לנטוש את הגישה הדיגיטלית ולאמץ שיטות מסורתיות יותר למציאת בן זוג. 

בעזרת ChatGPT הבאנו לכם כמה צעדיים מעשיים. נסו, מה יש לכם להפסיד?

מחקו את האפליקציות

אפליקציות היכרויות יכולות להיות בזבוז גדול מהזמן והאנרגיה שלכם. למרות שהן עשויות להציע מדי פעם חיזוקים לאגו, לעתים קרובות הן מצע לשיחות שלא מובילות לשום מקום. אם ההצלחה שלכם עם האפליקציות מועטה ואתם חווים יותר תסכול מאשר דייטים במציאות, הגיע הזמן לעשות ניסוי - ולהסיר אותן מהטלפון שלכם. זה יכול לעזור לכם להתמקד באינטראקציות בעולם האמיתי ללא הסחות הדעת.

בקשו שידוך

עם עלייתן של האפליקציות, מערך ההיכרויות הקלאסי ירד מהפרק - אבל זאת עדיין דרך חשובה לפגוש בני זוג פוטנציאליים. אל תפחדו לבקש מחברים להכיר לכם מישהו שהם חושבים שיכול להתאים. זה יכול להיות גם אירוע קבוצתי שבו חברים מביאים את החברים הרווקים שלהם. 

נסו את הגישה הישירה

זה תמיד קשה נורא להתחיל עם מישהו זר, בטח היום, שנדמה שזה כבר לא משהו שעושים ואולי מפחיד לומר את הדבר הלא נכון. פשוט תהיו מנומסים - ושימו לב לרמזים. אם האדם לא מעוניין, תחייכו והתרחקו משם. הביטחון שנדרש כדי לפנות למישהו יכול להיות מושך ועשוי להוביל לקשרים משמעותיים, גם אם זו רק שיחה ידידותית.

אמרו כן (אבל לא להכל)

אמנם אתם לא צריכים לקבל כל הזמנה, אך פתיחות לחוויות חדשות יכולה להרחיב את המעגל החברתי שלכם. במקום להיצמד למקומות המוכרים עם אותה קבוצת חברים, השתתפו באירועים שבהם תכירו אנשים חדשים. זו יכולה להיות מסיבת יום הולדת של קולגה, אירוע נטוורקינג או כל מפגש שבו אתם מכירים רק כמה משתתפים. יציאה מאזור הנוחות שלכם מגדילה את הסיכוי לפגוש בני זוג פוטנציאליים.

מצאו תחביב חדש

עיסוק בפעילויות חדשות יכול להיות דרך להכיר מגוון של אנשים. בין אם זה הצטרפות לסדנת קרמיקה, קורס בישול או התנדבות עבור מטרה שאכפת לכם ממנה, תחביבים סוללים דרך טבעית לפגוש אחרים עם תחומי עניין דומים. גם אם לא תפגשו את "האחד" מיד, תרחיבו את המעגל החברתי וגם תעשירו את החיים במיומנויות וחוויות חדשות.

היו סבלניים

המפגש עם האדם הנכון לרוב לוקח זמן, וחשוב להישאר סבלניים וחיוביים. למהר לעבור סדרה של דייטים גרועים או להתייאש מהתהליך לא יעזור. במקום זאת, התמקדו בהנאה מהמסע של מפגש עם אנשים חדשים ויצירת קשרים. עם הזמן וההתמדה, סביר יותר שתמצאו מערכת יחסים משמעותית.

ניווט בעולם ההיכרויות ללא אפליקציות עשוי להיראות מרתיע, אבל הוא מציע שינוי מרענן מהאינטראקציות אונליין, השטחיות לרוב. אז תעשו ניסוי, התרחקו לרגע מהטלפון, צרו קשר עם העולם סביבכם, ואולי תמצאו אהבה במקום לא צפוי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר