מטוס של פליי דובאי. צילום: קוקו

לאט, אבל חוזרות: חברות התעופה שטסות לישראל נכון לעכשיו

בזמן שטיסות רבות לישראל וממנה מתבטלות, וזמני החזרה של חברות התעופה רק הולכים ומתרחקים, יש מי שהחליטו לחזור לפעילות • מפליי דובאי ועד אתיופיאן - קבלו את רשימת החברות המלאה

[object Object]

בשבועות האחרונים אנו עדים לביטולים ושינויים רבים בכל מה שקשור לטיסות לישראל וממנה. רוב החברות הזרות לא טסות לישראל נכון להיום, אך יש כמה שכבר חזרו ומפעילות טיסות לכמה יעדים בעולם.

חברות התעופה פליי דובאי ואתיחאד מאיחוד האמירויות כבר חזרו לישראל ומפעילות טיסות ישירות לדובאי ואבו דאבי בהתאמה. עד אחרי יום כיפור, פליי דובאי תפעיל חמש טיסות ביום ולאחר מכן, יש צפי לשמונה טיסות יומיות בקו דובאי-תל אביב.

מטוס של חברת לוט. אל תבנו עליהם, צילום: משה שי

חברות נוספות שמפעילות טיסות לישראל ומישראל הן טוס איירווייז, טארום הרומנית, סמארטווינגס הצ׳כית, אוזבקיסטן איירווייז, היי סקיי, ביז הרומנית, פליי וואן, היינאן הסינית, החברות הרוסיות אזימוט ורד ווינגס ואתיופיאן שחזרה היום לישראל.

מי שעוד צפויה לטוס לארץ היא אלקטרה, שתפעיל טיסות עבור השטיח המעופף. לצד החברות הזרות שטסות לישראל, פועלות גם חברות התעופה הישראליות שחלקן ממשיכות להשתמש בשירותיהן של חברות תעופה זרות, בטיסות שמבוצעות באמצעות מטוסים חכורים.

עד מתי לוחות צבועים באדום?, צילום: גדעון מרקוביץ'

מנגד, ישנן חברות שממשיכות לבטל את הטיסות לישראל. בסוף השבוע האחרון, הודיעה חברת לוט הפולנית על הארכת ביטולי הטיסות לישראל עד 26 באוקטובר וחברת אייר אירופה הספרדית הודיעה על המשך הביטולים עד 14 באוקטובר.

אייר פראנס הודיעה אתמול על ביטולי הטיסות לישראל עד 15 באוקטובר ושלושתן מצטרפות לחברות רבות שביטלו את טיסותיהן לישראל, כאשר חלק מהחברות כמו איטה האיטלקית, אייר בלטיק הלטבית, איבריה אקספרס הספרדית, כל קבוצת לופטהנזה וחברות נוספות, ביטלו את הטיסות לישראל עד 31 באוקטובר בשלב זה.

שווה להתעדכן, צילום: ללא

נכון לעכשיו, אין חברות לואוקוסט שפועלות בישראל, כאשר וויז אייר ביטלה עד 13 באוקטובר, טראנסאוויה ביטלה כמו אייר פראנס, עד 15 באוקטובר בשלב זה ואיזיג׳ט וראינאייר ביטלו לטווחי תאריכים רחוקים יחסית.

חשוב לזכור – תאריכי ביטולי הטיסות יכולים להשתנות כל הזמן ומומלץ להתעדכן מול חברת התעופה בזמן אמת בנוגע לטיסה שלכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...