בכיר חיזבאללה נעים קאסם. צילום: ללא

נעים קאסם: "לפני הפסקת אש אין מקום לכל דיון אחר"

בכיר ארגון הטרור חיזבאללה התרברב כי אנשיו יגרשו עוד מתושבי הצפון במהלך הלחימה בישראל אך הצהיר כי הוא תומך במהלך שיביא להפסקת אש משולבת בעזה ובלבנון • קאסם טען כי לכל בכיר שחוסל יש סגן שיחליף אותו וכי הארגון "התגבר על המכות שפגעו בו"

[object Object]

סגן מזכ"ל חיזבאללה נעים קאסם נשא דברים היום בחדר חשוך, וטען כי יכולות הפיקוד והשליטה של ארגון הטרור מתפקדות, והם "התגברו על המכות שפגעו בהם". עוד אמר כי לכל בכיר שחוסל היה סגן שהחליף אותו.

בעניין בחירת המנהיג הבא של חיזבאללה קאסם אמר: "נשלים את בחירת המזכ"ל בהתאם למנגנונים הארגוניים ונודיע על כך כשיבוא הזמן".

אמצעי הלחימה של ארגון הטרור חיזבאללה שאותרו בלבנון // דובר צה"ל

בעניין המגעים הבינלאומיים להסדר של הפסקת אש משולבת בעזה ובלבנון, קאסם אמר כי "חיזבאללה ותנועת אמל (השיעית) מאוחדים בזמנים טובים ורעים. אנחנו תומכים בפעולה המדינית שמוביל נביה ברי (יו"ר הפרלמנט ומנהיג אמל השיעי), שכותרתה הבסיסית היא הפסקת אש. לפני הפסקת אש אין מקום לאף דיון אחר".

במהלך הנאום איים קאסם כי "נתניהו אומר שהוא רוצה להחזיר את המתנחלים לצפון ואנחנו אומרים לו שנגרש פי כמה. ככל שהמלחמה תימשך המצוקה של ישראל תגבר".

עוד ציין קאסם כי "חזית התמיכה של חיזבאללה שמה לה מטרה לסייע ולהקל על עזה ולהגן על לבנון ואנשיה. לבנון היתה (גם מטרה) ונתניהו הכריז שוב ושוב שהוא רוצה מזרח תיכון חדש".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו