חברות התעופה שביטלו ואלו שעדיין טסות לארץ - הרשימה המעודכנת

קבוצת "לופטהנזה" מאריכה את תוקף ביטולי הטיסות לישראל עד 13 באוגוסט • חברות התעופה הבינלאומיות מפרסמות ללא הרף שינויים אודות פעילותן בישראל • ראינאייר ויונייטד ממשיכות לבטל • אייר פראנס ופליי דובאי עדיין נשארות • וגם: הזיג-זג של וויז אייר • כל הפרטים

תיעוד: נתב״ג כמעט ריק מנוסעים// @_amitshalev_LIVE

עשרות חברות תעופה זרות רבות ביטלו בימים האחרונים את טיסותיהן לישראל בעקבות החששות ממתקפה איראנית לאחר חיסול איסמעיל הנייה. כמעט שבוע מאז ההודעה הראשונה של דלתא ויונייטד על ביטולי הטיסות הרבה השתנה כאן, כאשר חברות רבות הצטרפו לרשימה וחלקן האריכו את תוקף הביטולים.

קבוצת "לופטהנזה"  הודיעה היום (רביעי) כי היא מאריכה את תוקף ביטולי הטיסות לישראל. התאריך החדש הוא 13 באוגוסט. הקבוצה כוללת את סוויס, אוסטריאן, בראסלס, לופטהנזה ויורו ווינגס.

הכנו עבורכם את הרשימה המלאה של חברות התעופה הזרות שעצרו את טיסותיהן לישראל (הרשימה מעודכנת נכון ל-5 באוגוסט 2024).

נתב"ג, השבוע, צילום: יוסי זליגר

חברת הלואוקוסט וויז אייר הודיעה מוקדם יותר היום כי תבטל את טיסותיה, אלא ששלוש שעות לאחר מכן עדכנה כי תוציא טיסות לישראל וממנה.

חברת ITA ביטלה את טיסותיה עד מחר. לוט הפולנית ביטלה עד 7 באוגוסט. וכן בולגריה אייר. חברת אייר אירופה ואייר אינדיה ביטלו את טיסותיהן עד 8 באוגוסט. חברת אג׳יאן היוונית ביטלה את טיסותיה עד 9 באוגוסט וכך גם חברת הלואו קוסט ראינאייר.

קבוצת לופטהנזה הודיעה שכל טיסותיה לישראל מבוטלות עד 12 באוגוסט. הקבוצה כוללת את סוויס, לופטהנזה, אוסטריאן, בראסלס ויורו ווינגס.

דלתא האמריקנית הודיעה על ביטול כל את כל הטיסות לארץ עד 31 באוגוסט.

מטוס של חברת "יונייטד". צפויים לחזור ב-12 באוגוסט, צילום: קוקו

טארום, יונייטד, ויולינג, אייר בלטיק וקרואטיה איירליינס ביטלו את טיסותיהן לימים הקרובים. הטיסות של חברת KLM מבוטלות עד חודש אוקטובר. גם אייר בלטיק מבטלת את טיסותיה לישראל וממנה עד ה-1 בספטמבר.

ומי עדיין טסה לארץ? 

חברת הלואוקוסט וויז אייר הודיעה מוקדם יותר היום כי תבטל את טיסותיה, אלא ששלוש שעות לאחר מכן עדכנה כי תוציא טיסות לישראל וממנה.

חברות התעופה שעדיין טסות לישראל: אייר פראנס, בלו בירד, טוס איירווייז, אל על, ארקיע, ישראייר, אוזבקיסטן איירווייז, אזרבייג׳ן איירליינס, קורנדון יורופ, אתיופיאן, פליי דובאי, אתיחאד, ראינאייר, סמארטווינגס, אייר סיישל, טראנסאוויה צרפת, היי סקיי, גוליבאייר, נאוס, אנטר, היינאן וחברות נוספות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר