חברת התעופה China Southern Airlines - השנייה בגודלה בסין מבחינת מספר הנוסעים, פנתה לרשות התעופה הסינית בבקשה להפעיל חמש טיסות שבועיות בין גואנגז'ו לנתב"ג. בכפוף לאישורים, החברה תתחיל לטוס ככל הנראה בקו לישראל, ברבעון הראשון של שנת 2019.
הקו ייפתח במסגרת שיתוף הפעולה עם משרד התיירות הישראלי וחברת התעופה תקבל מהמשרד מענק של 1.25 מיליון יורו כדי לשווק את היעד בסין. משרד התיירות פועל במקביל באופן ישיר להגדלת מספר התיירים המגיעים מסין והשיק במדינה קמפיין פרסום ראשון מסוגו. הקמפיין כולל פניה לתיירים פוטנציאלים באמצעות הרשתות החברתיות הסיניות כמו וויצ׳ט ו-וואיבו, בעלות כוללת של 8 מיליון שקלים. כמו כן, אתר של משרד התיירות הישראלי בשפה הסינית, יוקם לראשונה.
קמפיין משרד התיירות בסין // צילום: יח"צ
שר התיירות יריב לוין, מסר בעקבות המהלך: ״אנו רואים פוטנציאל אדיר בתיירות מסין לישראל, ואני מאמין שקו נוסף לישראל, שישי במספר, ייתן דחיפה גדולה יותר לתיירות, אשר בימים אלו נמצאת בשיא".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו