שירותי האינטרנט של חברת פרטנר קרסו לפני שעה קלה, והותירו מאות אלפי מנויים ללא יכולת להתחבר לרשת, לא בצורה סלולרית ולא באמצעות האינטרנט הקווי שהיא מספקת ללקוחותיה. התקלה כללה את מנויי הסלולר, מנויי הסיב האופטי ומנויי הטלוויזיה.
אחד הלקוחות אמר לישראל היום: ״עד לפני כמה דקות לא הצלחתי לעשות כלום: לא לגלוש בטלפון ולא במחשב הביתי, כי אני בבית וגם האינטרנט הביתי שלי הוא של פרטנר. להתקשר הצלחתי באופן חלקי. זו תקלה שלקחה כחצי שעה".
לקוח עסקי של החברה הוסיף: "היתה לנו תקלה בכל קווי הטלפונייה של המשרד, באינטרנט ובסלולר, וזה לקח כמעט שעה. זה חזר לפני עשר דקות. יש לנו המון קווים במשרד, ופתאום באמצע היום לא ניתן היה לעבוד ולא היתה תקשורת בשעות הכי עמוסות".
חברת פרטנר עדכנה את הלקוחות לגבי התקלה כעת. בהודעה שנמסרה ללקוחות נכתב: ״לקוחות יקרים, קיימים עומסים ברשת הסלולר אשר גורמים להאטה בגלישה לחלק מהלקוחות. אנו פועלים לוויסות העומסים ולהשבת הגלישה התקינה באופן מלא״.