סנדוויץ' וטלפון: השיטה החדשה להזמין את אייפון 16 הביתה

במסגרת שיתוף הפעולה בין Wolt לדינמיקה, ניתן יהיה להזמין את המכשיר החדש ברגע ההשקה עד הבית • הרכישה המיידית תוכל להתבצע בערים תל אביב, הרצליה, רמת השרון, גבעתיים, רמת גן ובני ברק, ויום למחרת ביישובים נוספים

אייפון 16 פרו מקס באירוע ההכרזה. צילום: AFP

על רקע ההשקה של אייפון 16 בלילה הלבן של איי דיגיטל בקניון רמת אביב, לראשונה בישראל ניתן יהיה להזמין את המכשיר החדש ברשת דינמיקה ברגע ההשקה עד הבית באמצעות וולט - ב-26 בספטמבר בחצות.

בחברה מציינים כי ההזמנות לאייפון 16 רשמו שיא של כל הזמנים, עם גידול של 300 אחוזים בהזמנה המוקדמת. לקוחות Wolt יוכלו להיכנס לאפליקציה בליל ההשקה ולהזמין מחנויות דינמיקה את אייפון 16 ואת המכשירים הנלווים החדשים במשלוח עד הבית.

שליחי וולט, צילום: אורן בן חקון

מדובר בהמשך לשיתוף הפעולה עליו הכריזו באוגוסט האחרון דינמיקה ו-Wolt, במסגרתו השיקה דינמיקה את החנויות באפליקציה ומציעה משלוחי סמארטפונים ומוצרים נוספים במשלוח מיידי מעכשיו לעכשיו ברחבי הארץ.

כאמור, מכשיר האייפון 16 יושק באפליקציית Wolt ב-26 בספטמבר בחצות בערים תל אביב, הרצליה, רמת השרון, גבעתיים, רמת גן, בני ברק ויום למחרת ביישובים נוספים ברחבי הארץ.

מכשיר אייפון 16 בנפח 128 ג'יגה בייט יעלה בדינמיקה 3,989 שקלים ובנפח 256 ג'יגה בייט אותו המכשיר יעלה 4,589 שקלים. אייפון 16 פלוס בנפח 128 ג'יגה בייט יעלה ברשת גם כן 4,589 שקלים, ובנפח 256 ג'יגה בייט המכשיר כבר מגיע למחיר של 4,989 שקלים. בעבור אייפון 16 פרו בנפח 128 ג'יגה בייט תשלמו 5,190 שקלים ואייפון 16 פרו מקס בנפח ג'יגה בייט יעלה 6,149 שקלים.

דגמי אייפון 16 החדשים, צילום: AP

לדברי עומר הראל, סמנכ״ל השיווק של דינמיקה: "בשנים האחרונות היה לנו חשוב לספק את האייפונים ביום ההשקה, אך השנה אנחנו מביאים בשורה חדשנית ונספק את האייפון החדש כבר בחצות ומבלי שלקוחות יצטרכו לצאת מהבית ולעמוד בתור".

ישראל אברהמי, סמנכ"ל ריטייל ב-Wolt ישראל הוסיף: "השקת אייפון 16 היא השלב הבא בחוויית הצריכה שאנחנו מייצרים ללקוחות Wolt. כבר היום אפשר להזמין באפליקציית Wolt כמעט הכל - ממסעדות, לסופר, למוצרי אופנה ואלקטרוניקה - במשלוח מיידי. השקת אייפון 16 לראשונה באפליקציה היא צעד נוסף בשדרוג חוויית הצריכה בישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר