המלחמה הקרה - גירסת הסייבר // צילום: GettyImages (אילוסטרציה) // המלחמה הקרה - גירסת הסייבר

מיקרוסופט השיקה כלים להגנת סייבר המבוססים על צ'אט GPT

ענקית הטכנולוגיה השיקה את Security Copilot כדי שצוותי סייבר יוכלו לקבל תשובות על הדאטה שלהם בעזרת היכולות של צ'אט GPT • ההשקה מצטרפת להשקות של כלי AI שנועדו לייעל פגישות עבודה, לייצר מצגות ולכתוב אימיילים שלמים על בסיס בקשות פשוטות בשפה טבעית

ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט השיקה היום (שלישי) כלי נוסף בסדרת השקות של כליי בינה מלאכותית (AI) מתקדמים שממוקדים בייעול בעולם העבודה. לאחר שהשיקה כלי בינה מלאכותית תחת שם הכינוי Copilot (טייס המשנה) עבור פלטפורמת העבודה המשותפת "Teams", מישקה מיקרוסופט היום כלים מקצועיים המיועדים לצוותי הגנת סייבר.

הכלי, ששמו Microsoft Security Copilot, מבוסס על כלי הבינה המלאכותית של חברת OpenAI המפתחת של צ'אט GPT, שמיקרוסופט היא בין המשקיעות בה. Copilot יאפשר למומחי אבטחת המידע בחברות ולהבין טוב יותר את מפת האיומים, לזהות אותם ולהגיב עליהם במהירות.

עם הכלי החדש צוותי סייבר יוכלו לכתוב פרומפט (פקודה, או בקשה) בשפה טבעית, ולקבל תשובות בתחום הגנת הסייבר לגבי הדאטה שהם חוקרים. השימוש בכלי ה-AI שואף להחליף טכניקות תחקור סייבר מורכבות.

על פי מיקרוסופט, הכלי נועד  לעזור למומחי אבטחת מידע "לראות מה קורה בסביבתם, ללמוד ממידע מודיעיני קיים, לתאם בין איומי סייבר ולקבל החלטות מושכלות ויעילות יותר במהירות של עיבוד מכונה".

"כיום, מומחי אבטחת המידע נלחמים בקרב א-סימטרי נגד תוקפים מתוחכמים ובלתי פוסקים", אמרה סגנית נשיא מיקרוסופט לאבטחה ואסו ג'קאל, "עם Security Copilot אנחנו משנים את מאזן הכוחות לטובתנו. Security Copilot הוא מוצר האבטחה הראשון והיחיד שמשתמש בבינה מלאכותית ומאפשר למומחים לפעול במהירות ובקנה מידה של בינה מלאכותית".  

 

טייס משנה בעבודה

 

ההשקה של מוצר האבטחה מצטרפת לסדרת השקות של שירותים ופיצ'רים מבוססי הטכנולוגיה של OpenAI. כך שדרגה החברה במנוע החיפוש שלה "בינג" את היכולות של הגרסה העדכנית של צ'אט GPT כך שניתן יהיה להשתמש בו לשאלת שאלות בשפה טבעית ולבקשת משימות. 

החברה שדרגה כך גם את מערך שירותי האופיס 365 שלה הכולל את ווראד אקסל ופאוור-פוינט ואת פלטפורמת העבודה המשותפת שלה Teams כך שהמשתמש יוכל להטיל על המערכת לבצע עבורו, באופן אוטומטי, משימות שעד כה היה הכרח לבצע אותן באופן ידני וממושך.   

כמה מן החידושים פותחו במרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל. אחת מהן היא הכלי לסיכום אוטומטי של פגישות ה-Meeting Recap. באמצעות הכלי יוכלו משתמשים להתעדכן על דברים חשובים שקרו במהלך פגישה – החלטות, משימות ועוד ולהפיק מהן תובנות בזמן אמת וגם לאחר שהסתיימה.

"למשל, במקרה של הצטרפות באיחור לפגישה, יוכל המוצר לסכם עבור המצטרף האחרון את הנאמר בה ולציין בפניו משימות או בקשות שהוכוונו אליו עד הנקודה בה הצטרף", הסביר בועז ספיר, מנהל קבוצת המוצר AI במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח. "בנוסף, הפיתוח החדש, עוזר למשתתפי הפגישה להפוך אותה ליותר יעילה, על ידי זיהוי נושאים פתוחים והצפת דעות שונות שעלו בפגישה".

מיקרוסופט היא לא ענקית הטכנולוגיה היחידה שהחלה לשלב יכולות אלה. גם גוגל הודיעה על שירות חדש בסגנון צ'אט GPT בשם "בארד" שיושק בקרוב ועל פיצ'רים מבוססי AI בשירות התמונות שלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...