כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לשבור שיאים, בעיקר בשביל האגו

הפורטוגלי כבש בניצחון של אל נאסר והוסיף לעצמו עוד הישג שהוא הראשון והיחיד לעשות זאת • חוץ מעכברי סטטיסטיקה, נראה שרק CR7 עוד מתעניין בשיאים של עצמו

כריסטיאנו רונאלדו. לא מוכן לעצור לרגע. צילום: אי.אף.פי

כריסטיאנו רונאלדו נמצא בכושר מצוין מאז פתיחת העונה בליגה הסעודית. בתשעה משחקים הוא היה מעורב בעשרה שערים אותם כבש או בישל. בגיל 39.5 הוא נראה רעב מתמיד לשבור עוד שיאים אישיים, שמרגישים כמו מתנות פרישה מוקדמות לעצמו, למרות שאין בכוונתו לתלות את הנעליים בקרוב.

אתמול (שישי) הפורטוגלי המשיך לשבור את שיא השערים לשחקן יחיד, כשכבש מהנקודה הלבנה את ה-903 שלו בקריירה בניצחון אל נאסר על אל וואחדה 0:2. הוא שומר על מאזן מושלם של 17 שערים ב-17 בעיטות מנקודת ה-11 מטר מאז שהגיע לסעודיה, שם כבש עד כה 70 שערים בסך הכל.

וגם נרשם עוד שיא. עוד נקודת ציון בדרך הלא נגמרת של רונאלדו, שהפך עם השער הזה לשחקן הכדורגל הראשון אי פעם לכבוש לפחות 30 שערים בכל אחת מ-17 השנים הקלנדריות שהוא על המגרש. סביר להניח שעדיין לא נולד מי שישבור את שיאו זה, אלא אם ללאמין ימאל יש תוכניות ארוכות טווח.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אין ספק שהעמידות הפיזית של CR7, עם יותר מ-20 עונות כמקצוען, תורמת לפערים שפתח ברמת השיאים האישיים. כעת נותר לראות עד מתי הוא עוד ירוץ על המגרשים ועוד כמה שיאים אישיים הוא יוסיף לעצמו, אותם יספרו בעיקר עכברי הסטטיסטיקה וכריסטיאנו רונאלדו. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר