אוסף אמנות מדהים, מכוניות פאר ומשכורות גבוהות: כמה שווה טיאגו סילבה?

הבלם הברזילאי שנמצא בשלהי הקריירה וחוגג 40, מחזיק פריטי אמנות נדירים, מתחזק צי רכבים יוקרתי ובבעלותו אחוזה עוצרת נשימה בפריז

טיאגו סילבה. צילום: רויטרס

טיאגו סילבה, שנחשב ב-15 השנים האחרונות לאחד הבלמים הטובים בעולם, חוגג היום (ראשון) יום הולדת 40 ומתקרב לסיום הקריירה המפוארת שלו. לאחרונה החליט לחזור למועדון האם שלו, פלומיננזה, וזאת אחרי קריירה עשירה שכללה תחנות בפורטו, מילאן, פריז סן ז'רמן וצ'לסי.

כיאה לבלם איכותי, הונו של סילבה מוערך בכ-45 מיליון דולר. הבלם הרוויח את רוב הונו כאשר שיחק בצ'לסי, שם שכרו במשך השנים הצטבר ל-28 מיליון דולר. סילבה גם הרוויח כ-6 מיליון דולר לאורך השנים מחסויות.

הברזילאי מחזיק באחת האחוזות הגדולות של שחקני כדורגל בצרפת. ביתו ממוקם באחת השכונות היוקרתיות ביותר של פריז, ומתגאה באלגנטיות ובשפע. מקום האירוח שוכן בתוך גנים מעוצבים להפליא ומציע נופים עוצרי נשימה של קו הרקיע של העיר. האחוזה מוערכת בכ-9 מיליון יורו.

כאספן אמנות נלהב, טיאגו סילבה קישט את ביתו ביצירות אמנות מדהימות של אמנים ידועים מרחבי העולם. יצירות מופת אלה מוסיפות מגע של עושר תרבותי לכל חדר תוך הצגת טעמו ללא דופי והערכתו ליצירתיות. בראשותו אוסף אביזרי אומנות כולל תמונות קיר בשווי עשרה מיליון יורו.

ביתו של טיאגו סילבה כולל חללי פנאי רבים בהם הוא יכול להירגע לאחר משחקים אינטנסיביים או אימונים. אולם התעמלות פרטי מאפשר לו לשמור על כושר מבלי לעזוב את הנוחות של ביתו, בעוד בריכת שחייה מפוארת משמשת מקום מפלט מרענן בימי הקיץ החמים.

המיקום עצמו מוסיף ערך להשקעת הנדל"ן של טיאגו סילבה מכיוון שהוא ממוקם ליד כמה מציוני הדרך והאטרקציות האיקוניים ביותר של פריז. כמי שמעריך יופי על המגרש ומחוצה לו, גישה נוחה למוזיאונים כמו לובר או טיול לאורך שאנז אליזה משפרת עוד יותר את חוויית סגנון החיים שלו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בנוסף לאחוזה המרשימה, לסילבה יש שלוש מכוניות באוסף שלו מסוג ניסאן, פורשה ואאודי, וערכן מגיע לכחצי מיליון דולר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר