ברצלונה הפסידה לראשונה העונה, אתלטיקו מדריד ניצחה וארסנל נעצרה באיטליה

אריק גארסיה הורחק כבר בדקה ה-11 לאחר טעות קשה של אנדרה טר-שטגן ומונאקו הנחילה להאנזי פליק הפסד בכורה (3:1) • הקולצ'ונרוס גברו על לייפציג עם שער דרמטי של חימנס • התותחנים סיפקו משחק חלש מול אטאלנטה לפני המפגש מול מנצ'סטר סיטי בפרמייר ליג

מרטינס וראפיניה כעוסים בצרפת. צילום: EPA

פרט לניצחונות של לברקוזן על פיינורד ושל בנפיקה על הכוכב האדום בגלרד, הערב (חמישי) התקיימו עוד ארבעה משחקים במסגרת הערב השלישי והאחרון במחזור הראשון של ליגת האלופות בקונסטלציה החדשה שלה.

ברצלונה, שנמצאת שכושר נהדר מאז החלה העונה התארחה אצל מונאקו באצטדיון לואי השני. כבר בדקה ה-11 הקטאלנים חטפו מכה לאחר שאריק גארסיה ספג כרטיס אדום אחרי טעות קשה של אנדרה טר שטגן שלא הבחין כי טומי מינאמינו נמצא באזור ומסר לחברו כדור רע. הבלם הכשיל את היפני על סף הרחבה וסיים את המשחק מוקדם מהצפוי. כמה דקות לאחר מכן מגנס אלקיוש העלה את המארחת ליתרון, לאמין ימאל השווה ואת שער הניצחון כבש הילד בן ה-18 ג'ורג' אילניקנה.

אתלטיקו מדריד אירחה את לייפציג במטרופוליטאנו. בנג'מין ששקו הסלובני העלה את הגרמנים ליתרון בדקה ה-4, אנטואן גריזמן איזן עם שער שוויון בדקה ה-28 וחוסה מריה חימנס כבש את שער הניצחון רגע לפני שריקת הסיום וקבע 1:2 יקר לקולצ'ונרוס.

חימנס בטירוף, צילום: AFP

ארסנל, שביום ראשון תפגוש את מנצ'סטר סיטי למשחק ענק במסגרת הפרמייר ליג יצאה לברגמו לפגוש את אטאלנטה וסיפק את אחד המשחקים החלשים שלה בעידן מיקל ארטטה בדרך ל-0:0 מאכזב. בדקה ה-51 דויד ראיה עצר פנדל של מתאו רטגי ושמר על רשת נקייה לפחות עבור התותחנים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

במשחק נוסף: ברסט – שטורם גראץ 1:2.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר