רוני סטאם. צילום: Getty Images

שחקנו של גיא לוזון לשעבר הפך לברון סמים: "הבריח מעל 2 טון קוקאין"

רוני סטאם, המגן ההולנדי שלקראת סיום הקריירה שיחק תחת המאמן הישראלי בסטנדרד ליאז', עומד למשפט במדינתו אחרי שנעצר בחשד למעורבות גדולה בהברחת סמים • השופט סירב שישוחרר בערבות כדי שלא יברח מהארץ

[object Object]

יש לא מעט ספורטאים שלא יודעים מה צופן להם העתיד אחרי הפרישה. חלק נשארים בתחום, חלק עוברים לתקשורת, חלק מנסים אפיקים חדשים ומנסים להגשים חלומות אחרים ויש חלק שמצטרפים לעסק המשפחתי. במקרה של רוני סטאם, המגן ההולנדי שהגיע עם וויגאן לגמר הגביע האנגלי ב-2013, העסק המשפחתי הוא הלבנת הון. 

נגד סטאם, ששיחק תחת גיא לוזון אחרי שעזב את אנגליה בסטנדרד ליאז', הוגש כתב אישום בחשד להברחת 2.217 טון קוקאין במסגרת עסקאות סמים כאלו ואחרות בהן גם היו מעורבים ארבעה מבני משפחתו. בהצהרת התובע נאמר: "מדובר במקרים של הברחת מאות קילוגרמים של קוקאין בפעמים שונות, הוא שחקן משמעותי בעולם הסמים".

סטאם, שפרש ב-2016, יישאר במעצר עד שיחל משפטו ב-28.11 לאחר שהשופט סבר כי אם ישוחרר בערבות, הוא יברח לדובאי שם שוהה אחיו, שמעורב גם כן בפרשה יחד עם הוריו וזוגתו. כולם נעצרו יחדיו, אבל רק רוני נשאר במעצר. 

רוני סטאם, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

המשטרה פשטה על שישה בתים ועוד קראוון בהם נמצאו 100 אלף יורו במזומן. הם החרימו את הכסף, שלושה נכסים, יאכטה, שלוש מכוניות, שישה שעוני יוקרה ותכשיטים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו