המתנדב הכי מבוגר ביורו 2024 יחגוג בקרוב 90

משחק של הונגריה או מסיבת סיום בגן? הסימנים לכך שהתמכרתם ליורו

כשאתם זוכרים מתי גמר היורו אבל לא את יום הנישואים, כשאתם חושבים על כדורגל כששואלים מה יהיה עם אוקראינה, כשאתם מצליחים להבדיל בין סלובקיה וסלובניה וכשכל אבטיח מזכיר לכם את נבחרת פורטוגל • אחרי שלב בתים ששאב אותנו פנימה, מצאנו את הסימנים המעידים על התמכרות

[object Object]

למרות העונה המפרכת שעברנו כאוהדים, למרות שאנחנו זקוקים לפגרה לא פחות מערן זהבי, ולמרות שהיו לי פקפוקים וספקות לגבי כמה אני אצליח להיכנס ליורו הזה באופן רגשי, אני מודה שהתמכרתי. מה לעשות? כל יום שלושה-ארבעה משחקים, הכמות, האווירה, הקצב, זה עלול להיות ממכר. סיגריות, הימורים, טלנובלות טורקיות - יש הרבה דברים ממכרים שמזיקים לנו. דווקא עכשיו, לפני רגעי השיא של שלבי הנוקאאוט ביורו, אנחנו חייבים לבדוק את עצמנו האם התמכרנו ליורו. הנה כמה סימנים שעלולים להעיד עלינו שהתמכרנו לטורניר.

אם אשתך שואלת אותך אם אתה יודע מה קורה ב-14 ביולי, אתה אומר לה "ברור, גמר היורו", והיא אומרת לך: "לא אידיוט, זה היום נישואים שלנו", כנראה שאתה מכור ליורו. גם כנראה שתישן הלילה על הספה בסלון.

אם אתה יודע בעל פה את המילים להמנון של אלבניה, ואמא שלך פולנייה. כנראה שאתה מכור ליורו.

כבר שיננתם את ההמנון? שחקני נבחרת אלבניה, צילום: EPA

אם שואלים אותך "מה יהיה עם אוקראינה?", אתה עונה ש"כל הכבוד להם, הם ניצחו את סלובקיה והוציאו תיקו מבלגיה", ואז אומרים לך ששאלו לגבי רוסיה - אוקראינה ואתה עונה- "מה קשור רוסיה? הם בכלל לא משתתפים ביורו", אתה מכור ליורו.

אם אתה לא מגיע לטקס סיום גן של הבת שלך כי יש משחק ממש חשוב - הונגריה נגד סקוטלנד - ידידי, אתה מכור.

אם אין לך תואר שני בגיאוגרפיה או שערכת מחקר דוקטורט על ההיסטוריה של מזרח אירופה, אבל עדיין אתה יודע להבדיל בין סלובקיה לסלובניה, אפשר להגיד שאתה מכור ליורו.

אם ההוא שנראה טוב ושמת עליו עין כבר כמה חודשים אוזר אומץ ומזמין אותך סוף סוף לדייט אבל את מעדיפה לראות את נבחרת איטליה בטלוויזיה, אז את התמכרת ליורו.

סלובקיה או סלובניה? יאן אובלק, צילום: Richard Pelham/Getty Images

אם ראיתם חצי אבטיח וכל מה שעבר לכם בראש זה "יו, נבחרת פורטוגל", אתם מכורים ליורו.

אם אתה מגלה שהולנד משחקים היום במדי חוץ בתלבושת הכחולה ולא הכתום הקלאסי שלהם, ואתה מתבאס עד כדי כך שזולגת לך דמעה, אתה קצת מכור.

אם מבקשים ממך במחצית לפתוח ממטרות בגינה ואתה עונה שעדיף לא לפתוח ממטרות כי דשא רטוב זה יעשה את המשחק יותר מהיר ואתה צריך פה תיקו, אתה נכנסת ליורו יותר מדי חזק.

לא להתבאס כשהם לא בכתום. נבחרת הולנד בטירוף, צילום: אי.אף.פי

אם אתה יודע שלחלוץ המרכזי של נבחרת צ'כיה קוראים פטריק שיק, אבל אתה לא זוכר איך קוראים למחנכת של הבת שלך, אתה מכור.

אם אתה יודע שמבין שחקני גאורגיה קוצ'ורשווילי, דביטשווילי, ציטאישווילי וממרדשווילי, ממרדשווילי הוא השוער, אז או שאתה אוהד ולנסיה או שאתה רואה קצת יותר מדי יורו.

אם אתה יודע שהמספר של רונאלדו זה 7, ארדה גולר זה 8 ואמבפה זה 10, אבל כששואלים אותך מה הקוד באוטו שלך אתה לא מצליח להיזכר עד שאתה לא יושב על הכיסא ומחזיק את ההגה, לא צריך להסביר נכון? אתה מכור.

כבר זוכרים בעל פה את השיבוצים? רמי וייץ, צילום: עמי שומן

אם אתה מבין שאם שרון ניסים משדר את המשחק אז בטח אשרת עיני היא הפרשנית ושרמי וייץ משדר תמיד עם מוטי איוניר, אתה כנראה עמוק ביורו.

אם שואלים אותך אם אתה רוצה לשלם בקופה במזומן, צ'ק או באשראי, ואתה עונה "ביורו", אתה קצת מכור.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אם אתם יודעים שפפה הבלם של פורטוגל בן 41, אבל כששואלים אתכם בן כמה הבן שלכם אתם עונים "בערך בין שמונה לעשר", אז כמו רבים מאתנו, גם אתם חברות וחברים מכורים ליורו 24.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו