ישראלי חדש בפרמייר ליג: בועז תושב מונה להנהלת נוטינגהאם פורסט

פרסום ראשון: נציג הבעלים לשעבר של הפועל תל אביב מונה לפני מספר חודשים למנהל הפיננסי של קבוצת מרינאקיס, שמחזיקה גם בקבוצות של אולימפיאקוס וריו אבה מפורטוגל, והפך למעשה לנשיא שלהן • המינוי שלו יכול לשנות את היחס לישראל ברחבי אירופה

בעז תושב. פותח דלתות לישראלים באירופה. צילום: גדעון מרקוביץ'

היסטוריה בכדורגל הישראלי. בעז תושב, מי ששימש נציג הבעלים בהפועל תל אביב לפני מעבר הקבוצה לדיוויד מינצברג וקבוצת המשקיעים, מונה לפני מספר חודשים למנהל פיננסי בחטיבת הכדורגל של קבוצת מרינאקיס.

אבנגלוס מרינאקיס, איל הספנות והתקשורת היווני, הוא הבעלים של מחזיקת גביע הקונפרנס ליג אולימפאקוס היוונית, קבוצת הפרמייר ליג נוטינגהאם פורסט והקבוצה הפורטוגזית ריו אבה שרכישתה הושלמה בחודש האחרון. כחלק מרכישתה הפכה הקבוצה מעמותה לחברה ועקב השינויים המבניים תושב גם הפך לנשיא ויושב ראש הקבוצה.

תושב עובד עם קבוצת מרינאקיס לאורך החודשים האחרונים לרבות צמד המשחקים של אולימפיאקוס נגד מכבי תל אביב והזכייה בקונפרס ליג. הוא נע בין אנגליה, יוון ופורטוגל. המשמעות של המינוי הוא תושב הופך לישראלי הבכיר בפרמייר ליג בצוותא עם פיני זהבי.

בקבוצה הפורטוגזית ישמש כיושב ראש הדריקטוריון, כאשר ריו אבה כבר החתימה את שחקנה של הפועל ירושלים כארם זועבי ושילמה עליו 900 אלף אירו.

פורסט זכתה בגביע אירופה לאלופות פעמיים בעבר (79, 80) ולמרות שירדה מגדולתה בשנים האחרונות היא עדיין נחשבת למועדון מפואר ואחד משש הקבוצות האנגליות היחידות שזכו בתואר הכי נחשק באירופה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בעת הזאת, כאשר ישראל סובלת מאנטישמיות בכל מגרשי הספורט המרכזיים באירופה, מינוי של ישראלי לעמדת מפתח שכזאת, משנה לגמרי את היחס לישראל באירופה כולה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר