Your browser doesn't support iframes

Loading...

כל המהלכים של בן שרף מהניצחון על וולבס

ב-20:00, שידור ישיר ב"ישראל היום": בן שרף ואולם מול בשיקטאש

אולם תמריא לארצות הברית למפגש מול דני אבדיה וקבוצתו, אך קודם לכן תרצה לשמור על מאזן מושלם ביורוקאפ כשתתארח הערב (20:00) אצל בשיקטאש הטורקית • המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום"

[object Object]

המחזור הרביעי של היורוקאפ יוצא לדרך כבר הערב (שני, 20:00), עם משחקה של אולם עם בן שרף נגד בשיקטאש שישודר באופן בלעדי ב"ישראל היום". רגע לפני ההתמודדות, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת.

המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום".

משחקי היורוקאפ כידוע נערכים לרוב בימי שלישי ורביעי, אלא שהמשחק הוקדם עקב נסיעתה של אולם לארצות הברית והמפגש שלה מול פורטלנד טרייל בלייזרס של דני אבדיה למשחק ראווה בלילה שבין רביעי לחמישי.

בן שרף במדי אולם. דני אבדיה מחכה, צילום: X

הקבוצה הגרמנית עולה עד כה על כל הציפיות וממוקמת במקום הראשון בבית A שנחשב לחזק יותר מבין השניים. מנגד, הקבוצה מאיסטנבול תחזור לארח באולמה הביתי, אחרי שבשבוע שעבר "הוגלתה" לבלגרד בעקבות העדר ערבויות מספקות לדרישה של הפועל תל אביב, שניצלה זאת כדי לנצח 87:101 את המועדון שהדיח אותה מהמפעל בעונה שעברה ברבע הגמר.

הקהל החם מאיסטנבול ודאי לא יקבל את בן שרף בידיים פתוחות, שיקווה להוכיח שהוא שומר על קור רוח גם מול אווירה עוינת. הישראלי בן ה-18 סיפק עד כה ביורוקאפ ממוצעים מדהימים של 14 נקודות (מקום שני בקבוצה) ו-6.3 אסיסטים (מקום ראשון בקבוצה) שעזרו לו לשפר עמדות בתחזיות לדראפט הקרוב. רגע לפני הטיסה לפורטלנד, הוא יקווה לסייע לקבוצתו לשמור על מאזן נקי מהפסדים ולקבע את מעמדה בצמרת.

בן שרף. אולם תשמור על מאזן מושלם?, צילום: אולם

בסוף השבוע האחרון אולם נחלה את הפסדה הראשון העונה בכל המפעלים כאשר הפסידה 103:100 כתוצאה משלשה עם הבאזר של באמברג, ועפה מהגביע הגרמני. עם זאת הישראלי יכול להיות מעודד מהיכולת האישית שלו ברמה ההתקפית לאחר שקלע 20 נקודות ומסר 5 אסיסטים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אם יש מקום לדאגה בנוגע ליכולתו של הפרוספקט הצעיר ניתן להצביע על היכולת ההגנתית הפושרת שלו, שגרמה למאמנו להוציא אותו ממהלכים הגנתיים במאני טיים. בנוסף, גם הקליעה מבחוץ עדיין לא מספיק יציבה (20% העונה ביורוקאפ). מנגד, בשיקטאש קטעה בליגה רצף של שלושה הפסדים בכל המפעלים כאשר גברה 78:82 על בשקשהיר במסגרת המקומית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...