הפועל ירושלים מאוכזבת מההפסד להפועל תל אביב, ולא בטוחה מתי קאדין קרינגטון יחזור

"לא הופענו למחצית השנייה", סיכם נועם דוברת את ה-85:72 בארנה, והמאמן יונתן אלון דיבר על היעדר שטף במשחק ההתקפה • הגארד המתאזרח, שנמצא בארצות הברית בשל בעיות משפחתיות, יחמיץ גם את משחק היורוקאפ הקרוב מול אריס סלוניקי

תקציר הפועל ירושלים המבורג

לאחר שלושה ניצחונות ברציפות בכל המסגרות, הפועל ירושלים נעצרה אמש (ראשון) לאחר שנכנעה בארנה להפועל תל אביב בתוצאה 85:72 וספגה את הפסדה הראשון העונה במסגרת המקומית.

מי שלא נטל חלק בהתמודדות הוא קאדין קרינגטון ששוהה בימים האחרונים בארצות הברית בשל נסיבות אישיות-משפחתיות טרגיות. הגארד המתאזרח, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים של קבוצתו, צפוי להיעדר גם מהמשחק נגד אריס סלוניקי במסגרת המחזור ה-4 ביורוקאפ בעוד יומיים, כאשר במועדון מעריכים ומקווים כי ישוב לישראל בעוד כשבוע.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"אני לא יודע בדיוק מתי הוא חוזר. שוחחנו איתו היום, אני מאמין שזה סיפור של שבוע בערך", אמר מאמן ירושלים יונתן אלון, שהתייחס גם להפסד להפועל תל אביב: "הם עשו התאמות ולא הצלחנו להגיב טוב, הלכו להרכבים שהיה לנו קשה להתמודד איתם וכך זה נגמר. הייתי רוצה לראות יותר שטף במשחק ההתקפי שלנו, כי יש יותר דרכים להעניש את הקבוצה היריבה - נועם, יובל, אור, כולם היו יכולים להעניש יותר ואנחנו צריכים להשתמש בהם". 

נועם דוברת שתרם 8 נקודות סיכם את המשחק מנקודת מבטו: "אני מאוד מאכזב להפסיד את המשחק הראשון לעונה בבית, חיכינו למשחק הזה הרבה זמן ורצינו לספק הופעה טובה. אין ספק שחסרים לנו כמה שחקנים כרגע, שיחזרו בהמשך ויתרמו לנו מאוד. היינו צריכים לשחק יותר טוב, במחצית השנייה הם הצליחו להוציא אותנו מתוכנית המשחק שלנו ולא שמרנו כמו שצריך, לא הופענו למחצית השנייה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר