השדרה הניהולית של בית"ר ירושלים מתרחבת. אחרי שהבעלים משה חוגג רכש את המועדון הוא הצהיר על כך שיהיה שינוי במבנה הארגוני, ומיד מינה את מוני ברוש למנכ"ל המועדון. היום (רביעי) הודיעו הירושלמים על מינויו של ניר כנען, לתפקיד סמנכ"ל מסחר ופיתוח עסקי של המועדון.
לכנען (40) ניסיון עשיר בתחום המכירות והסחר, בתפקידו האחרון ניהל את הסחר והדיגיטל בעיתון "גלובס" ולפני כן ניהל במשך 6 שנים את מחלקת סחר ומכירות דיגיטל בערוץ הספורט. "אנו שמחים לצרף למשפחת בית"ר את ניר ומאמינים כי בהיבט של מכירות ומסחר נעשה יחד איתו את קפיצת המדרגה המיוחלת והמצופה ממועדון בסדר הגודל שלנו", סיפר מוני ברוש, מנכ"ל המועדון.
ניר כנען אמר בהודעה לתקשורת: "אני מודה לגלובס על תקופה מרתקת מלאת אתגרים ועכשיו אני סוגר מעגל לאתגרים והמטרות בקבוצה שאני אוהד מילדותי. אני בטוח שסבי ז"ל, איש בית"ר שורשי גאה עכשיו. אין לי ספק שבית"ר צועדת למקומות שכבוד הוא לי להיות חלק מהתהליך. מודה למשה חוגג ומוני ברוש על האמון".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו