קרוב-רחוק לכדורגל: מה עשה שמעון גרשון מאז הפרישה?

שחקן העבר של הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נמצא בעיצומה של קריירת ספרות עשירה ויחד עם אשתו מלי לוי הוא חלק מאחד הזוגות המוכרים בישראל

שמעון גרשון. צילום: עמי שומן

שמעון גרשון, אחד השחקנים המשפיעים ביותר בכדורגל הישראלי בתחילת שנות האלפיים, חוגג היום (ראשון) יום הולדת 47. בניגוד לשחקני עבר רבים, גרשון בחר להתרחק מעולם הכדורגל לאחר פרישתו, אך למרות זאת הוא עדיין מחובר לענף. לפני כשנה, כשלא הוזמן לחגיגות 100 שנה להפועל תל אביב, גרשון בחר לעקוץ בחשבון האינסטגרם שלו: "לכל שחקן מותר פעם אחת בקריירה לדבר על עצמו בגוף שלישי, אז... אתמול היו חגיגות 100 שנים להפועל תל אביב, אבל בלעדיו החגיגות לא יכולות להיות מושלמות".

מעבר לקריירת הכדורגל המפוארת, גרשון פנה לעולם הבידור עוד במהלך שנותיו על המגרש. הוא שר את שירי הגביע והדאבל של קבוצותיו, ואף הוציא אלבום שירים בשנת 2003 כחלק מההרכב "המשולש", יחד עם אשתו מלי לוי ואחיו סבי גרשון. הלהיט "שמיים כחולים" היה חלק מאלבום זה.

בשנים האחרונות התמקד גרשון בכתיבה. ספרו הראשון, "סודות הכדורגל של נועם", זכה באות ספר הזהב של התאחדות הוצאות הספרים בישראל על מכירת 20,000 עותקים. ב-2019 פורסם ספרו השלישי לנוער, "המכשף מברזיל", שיצא גם כספר אודיו.

שמעון גרשון, צילום: אלן שיבר

לצד הקריירה הספרותית, גרשון המשיך לעסוק במוזיקה. ב-2015 יצא יחד עם אשתו בפרויקט מוזיקלי משותף בשם "ביחד או לחוד", ממנו התפרסם השיר "פתאום את לבד". גרשון אף התנסה בתחום הטלוויזיה, כאשר שימש לתקופה קצרה כפרשן בערוץ הספורט ב-2011, והופיע בתפקיד אורח בסדרת הילדים "אלישע" ב-2016.

כיום, גרשון ואשתו מלי לוי נחשבים לאחד הזוגות המוכרים בתעשיית הבידור הישראלית, עם נישואים המתמשכים כבר שני עשורים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מלי לוי ושמעון גרשון, צילום: אור גפן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר