מכבי תל אביב תרגיע את ערן זהבי? "הוא לא יכול להשלים עם המצב"

החלוץ עלה מהספסל לקראת הסיום, ובתום המשחק ירד לחדר ההלבשה מבלי לחגוג עם חבריו לקבוצה • מבחינת הצהובים זה לא מקובל, אבל האכזבה מדקות המשחק מובנת: "הקבוצה בדרך לעומס מטורף, נצטרך אותו"

זהבי יורד לחדר ההלבשה בשריקת הסיום. שיחק דקות מעטות. צילום: אלן שיבר

הנהלת מכבי תל אביב צפויה לערוך שיחה עם החלוץ ערן זהבי כדי לברר מדוע השחקן ירד לחדר ההלבשה לאחר הניצחון 0:2 אמש (ראשון) על מ.ס אשדוד ולא נשאר לחגוג עם שאר חבריו על הדשא. זהבי נכנס למשחק בדקות הסיום וניכר כי הוא אינו מרוצה ממעמדו החדש בסגל של ז'רקו לאזטיץ'. לאחרונה היו משחקים שבהם החלוץ, מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה, כלל לא שותף. חבריו של זהבי לחדר ההלבשה הודו כי "הוא מאוכזב ואפשר להבין. שחקן שהוא ווינר בנשמתו לא יכול ולא צריך להשלים עם זה שהוא לא משחק מספיק. הכדורגל דינמי והכל יכול להתהפך".

חשוב לציין כי במהלך הקיץ היה ברור לכוכב הצהובים כי הוא בדרך לעונה שבה ישחק פחות מאשר אשתקד. אלא שלמרות ההעפלה לליגה האירופית, זהבי ממעט. במכבי תל אביב הבהירו ש"הקבוצה בדרך לעומס מטורף של משחקים וטיסות והצוות המקצועי יזדקק לכל השחקנים ובעיקר לערן זהבי". כבר ביום חמישי הקרוב, האלופה תשחק בפורטוגל מול בראגה והצוות המקצועי מעוניין להגיע לשם כאשר סוגיית הירידה של זהבי אמש לחדרי ההלבשה באשדוד נמצאת מאחור.

לצד כל אלה, דור תורג'מן ממשיך לפתוח בהרכב ולכבוש. לאזטיץ' מאוד אוהב את הגישה והיכולת של החלוץ ומתכוון להמשיך איתו כשחקן המוביל שלו בחלק הקדמי. במקביל יש רצון במועדון להמשיך ולקדם את החלוץ אלעד מדמון, שנרכש מהפועל חדרה תמורת 1.7 מיליון יורו. המדיניות המקצועית במכבי תל אביב לא צפויה להשתנות והמאמן הסרבי שלה יצטרך להגיע עם זהבי להבנות ברורות יותר, שכן מה שקרה אמש אינו מקובל ברמת המועדון. 

דור תורג'מן חוגג. תופס את מקומו, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ז'רקו לאזטיץ'. סיטואציה רגישה, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר