גיא מלמד. מועמד לעבור. צילום: מאור אלקסלסי

השעון מתקתק: מכבי חיפה פועלת לצרף חלוץ עד לסיום חלון ההעברות, אלו המועמדים החדשים

אחרי שקייס גאנם החליט להישאר בבני ריינה, הירוקים פועלים נגד השעון על מנת להביא חלוץ ישראלי עוד בחלון הנוכחי • גיא מלמד הוא האופציה המועדפת, כאשר השם הבא הוא אנאס מחאמיד ממכבי פתח תקווה

[object Object]

מכבי חיפה נכנסת לתוך סיטואציה מורכבת. מספר שעות בלבד לפני סיום חלון ההעברות ואחרי שכבר סיכמה עם בני ריינה על העברתו של קייס גאנם, הוא החליט בסופו של דבר שלא להגיע והותיר את הירוקים בידיים ריקות. 

כעת, אצל סגנית האלופה עובדים במרץ כדי להביא חיזוק ישראלי לעמדת החלוץ, זאת לאור המחסור שנוצר בעקבות עזיבת פרנצדי פיירו ופציעתו של דין דוד. השם הראשון ברשימה הירוקה הוא של גיא מלמד, חלוץ הפועל חיפה, שהיה מועמד בעבר ושמו חזר בימים האחרונים. בקבוצה יודעים כי יצטרכו לשלם המון כסף כדי להביא אותו, כאשר ההערכה היא שיואב כץ ידרוש עליו חצי מיליון יורו בגיל 31. 

השם השני שעלה ברשימות הוא של אנאס מחאמיד, חלוץ מכבי פתח תקווה שרק לפני יומיים העניק לה את הניצחון הראשון מאז גביע המדינה. מחאמיד זכור מאוד לאוהדי מכבי חיפה בעיקר בזכות הלחץ היפה שהביא לניצחון 2:3 על הירוקים לפני שנה, במשחק הבכורה של לורנצו שימיץ'. גם הוא עלול להיות אופציה שיכולה להתברר כיקרה, זאת לאור העובדה שכל רכש שמכבי חיפה תבצע, תשאיר קבוצה אחרת ללא אופציה למציאת מחליף שאינו מהשוק החופשי. 

פוקו מתקל את מחאמיד, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בכל מקרה, הירוקים אמורים להמשיך את מסע החיפושים אחר חלוץ זר ללא קבוצה, ואם לא יהיה בנמצא אז ינסו להביא אחד כזה בחלון ההעברות של ינואר. מתיאס נהואל, שנחת הלילה בישראל, צפוי לחתום עד סיום חלון ההעברות במועדון לחוזה ארוך טווח ואמור להיות בסגל לבית"ר ירושלים ליום שני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו