למרות השיחה עם ברק בכר: קייס גאנם נוטה לא להגיע למכבי חיפה

שחקנה של בני ריינה היה אמור לעבור עד לסיום חלון ההעברות לסגנית האלופה • למרות שנרתע בעקבות הודעות שקיבל ברשתות החברתיות, מאמן הירוקים שוחח עמו ושכנע אותו להצטרף, אבל נראה שחל שינוי והוא יישאר בקבוצתו הנוכחית • הירוקים ימשיכו לחפש חלוץ בפרופיל גבוה בשוק החופשי

קייס גאנם. צילום: ברני ארדוב

אחרי שמכבי חיפה הגיעה לסיכום עם בני ריינה על העברתו של החלוץ קייס גנאם תמורת 350 אלף יורו והיה נראה כי הוא יחתום בירוק, חלה תפנית מפתיעה בנושא חלוץ הרכש של הירוקים בקיץ.

גאנם התלבט מעט בנוגע להחלטה והבין כי יקבל דקות משמעותיות בקבוצה של ברק בכר, בייחוד לאור העובדה שדין דוד פצוע כרגע ולא ברור מתי יגיע חלוץ נוסף לסגל, אבל כרגע הוא נוטה להישאר בקבוצתו למרות שמדובר גם בשדרוג כלכלי עבור החלוץ בן ה-26.

אמש, עם הידיעה על המשא ומתן מול חיפה, קיבל גאנם הודעות פוגעניות ברשתות החברתיות ונרתע מעט מהמעבר. מאמן הירוקים, ברק בכר, שוחח עמו והסביר כי אין לו ממה לחשוש והדבר שינה את הגישה ושכנע אותו לחתום, אולם נראה שהדברים השתנו. נכון לשעה זו, רק מתיאס נהואל יחתום במכבי חיפה עד לסיום חלון ההעברות ב-19:00, אלא אם יימצא רכש אחר או שמא גאנם ישנה את דעתו.

בכל מקרה, הירוקים ימשיכו לבחון מועמדות של חלוצים חופשיים בפרופיל גבוה ואם לא ימצאו כזה, בינואר שוב ייעשה ניסיון לצרף חלוץ זר לסגל. הקשר הארגנטיני-ספרדי אמור להיות בסגל כבר למשחק הליגה הקרוב מול בית"ר ירושלים ביום שני.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מתיאס נהואל, צילום: ברני ארדוב
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר