בן שרף מול סקוט הנדרסון. צילום: AP

25,000 קילומטרים ב-16 ימים: בן שרף ואולם רוצים לרדת לקרקע אחרי מסע משחקים מפרך

הקבוצה הגרמנית והגארד הישראלי קיבלו לאחרונה סטירות מצלצלות בזו אחר זו אחרי פתיחת עונה שעלתה על כל הציפיות • העייפות המצטברת נותנת את אותותיה ואם לא די בכך, ביום שלישי הקרוב ישחקו בלאס פלמאס - היעד הרחוק ביותר שהיא הייתה יכולה לדמיין עליו ביורוקאפ, כאשר יתארחו למפגש מול גראן קנאריה (שידור ישיר ובלעדי ב"ישראל היום" החל מ-21:55).

[object Object]

ג'ף רוזן לימד אותנו בשנים האחרונות את הנזקים שמסעות לארצות הברית תוך כדי עונה עלולים לעשות לקבוצה. אולם ובן שרף חווים זאת כעת על בשרם, כאשר ניכר שהם לא מצליחים להתמודד עם עומס המשחקים והטיסות. אחרי שפתחה את העונה עם מאזן מושלם של 0:6 בכל המפעלים, הקבוצה הגרמנית ירדה לקרקע וקיבלה סטירות מצלצלות בזו אחר זו.

תחילה היא עפה מהגביע הגרמני בעקבות שלשה עם הבאזר מול באמברג, לאחר מכן ספגה תבוסה 107:74 מול בשיקטאש ביורוקאפ, ואז הובסה 93:66 לאולדנבורג בליגה. בתווך גם הספיקה לשחק משחק ראווה נגד פורטלנד בו יצאה מעט מעודדת כאשר הפסידה "רק" 111:100 לקבוצה של דני אבדיה. 

ג'ף רוזן. המסעות שלו לארצות הברית עם מכבי חיפה זכו לשפע של ביקורות, צילום: אלן שיבר

באתר "באסקט ניוז" דווח השבוע שאולם טסה 25,000 קילומטרים ב-16 הימים האחרונים, והעייפות המצטברת נותנת את אותותיה. אם לא די בכך, ביום שלישי הקרוב בן שרף וחבריו ישחקו בלאס פלמאס - היעד הרחוק ביותר שהיא הייתה יכולה לדמיין עליו ביורוקאפ, כאשר יתארחו למפגש מול גראן קנאריה (שידור ישיר ובלעדי בישראל היום החל מ-21:55). 

את הישראלי בן ה-18 עובדות אלו לא מעניינות. הוא מוביל עד כה את הקבוצה ביורוקאפ באסיסטים (6.0) וממוקם במקום השני בנקודות (14.5) ומדד (14.8). במשחק האחרון במפעל נגד בשיקטאש הוא היה מנקודות האור הבודדות בקבוצה כאשר קלע 16 נקודות ומסר 5 אסיסטים, אבל קשה באמת להתייחס ברצינות לנתונים אלה כאשר מודעים לעובדה שהמשחק איבד מהערך שלו כבר ברבע הראשון. 

כל המהלכים של בן שרף מול בשיקטאש

במפגש מול הטרייל בלייזרס שרף קלע 16 נקודות ומסר שני אסיסטים. השבוע בליגה הוא קלע 9 נקודות, קטף 3 ריבאונדים ומסר 4 אסיסטים, לצד 6 איבודים ב-20 דקות. במשחקים אלו שרף שיפר מעט את הרושם בכל הנוגע לקליעה מבחוץ - ובמיוחד מול עיני הסקאוטרים בארצות הברית כאשר דייק ב-3 מ-5 ניסיונות מבחוץ במודה סנטר. העונה ביורוקאפ הוא עומד על 28.6% מעבר לקשת וירצה לשפר נתון זה ככל שהעונה תתקדם. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד אספקט שהוא ודאי ירצה לשפר זה היכולת ההגנתית. אמנם במשחק האחרון נגד בשיקטאש הוא רשם 3 חטיפות, אך ניכר שהוא מתקשה מול יריבים פיזיים ואתלטים שלוקחים אותו עד הטבעת. מול הקבוצה הספרדית הוא יפגוש גארדים מנוסים ומוכשרים כמו אנדרו אלביסי, קאלב הומסלי וג'ו תומאסון, וחובת ההוכחה תהיה עליו כדי להוכיח שהוא מסוגל להישאר צמוד אליהם ולראות אותם עין בעין. כידוע, כל המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו