חוקרת התקשורת מוריה זלצר וולשטיין, דוקטורנטית מאוניברסיטת בר אילן אומרת ליוסי הדר בפודקאסט "15 דקות", כי זירת הרשתות החברתיות היא ג'ונגל שאינו מפוקח, וכי לצד יתר הדמוקרטיזציה יש בהן המון פייק ומידע לא מהימן.
וולשטיין גורסת כי השיח ברשתות הוא קיצוני משום שזה מה שמביא את הטראפיק וכי "לפלטפורמות הגדולות ולחברי הכנסת אין שום אינטרס להחיל על הרשתות החברתיות רגולציה". הרשתות הן התעמולה האפקטיבית ביותר ורוב תקציב המפלגות מושקע במדיה החברתית.
האם השינוי בחוק דרכי תעמולה יכול להתמודד עם התעמולה ברשתות, מה מצב הבוטים במפלגות השונות ומהי מידת העוקבים הפיקטיביים, ואיפה נמצאת התקשורת המסורתית בג'ונגל החברתי החדש?
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו