פריצת הדרך של טילים כמו הסאגר, אר.פי.ג'י ואחרים, המבוססים על מטען חלול, היתה במלחמת יום הכיפורים. אף שלטנקים שלנו פלדה חכמה, הטילים חדרו במשך שנים רבות. השריונרים לא ממש חששו מירי טנקים לעברם, וזאת משום שידעו שהם יכולים לירות מהר יותר ומדויק יותר בכל תנאי מזג אוויר. החשש האמיתי היה מירי של טילים בעלי מטען חלול הנישאים על ידי חיילי האויב. אותם טילים נורים מעבר לגבעה או מחסה, וקשה מאוד לאתר מראש את מקור הירי ולמנוע את הפגיעה. הטילים שעובדים על עקרון מטען חלול מסוגלים לחדור פלדה כמעט עד עובי של מטר אחד, וכמובן, איש לא יבנה טנקים עם פלדה בעובי שכזה, שכלל לא יצליחו לנוע. מערכת "מעיל רוח" נותנת פתרון יעיל ומבורך נגד טילים מסוג זה. עבור חיל השריון, חייליו ומפקדיו זהו יום גדול, יום שחיכו לו המון שנים. כאבא לשני טנקיסטים, אני אומר תודה. עכשיו, כשהמערכת כבר הוכיחה את עצמה בשטח, על חם, יש להגיע למצב שבו כל טנק ישראלי יהיה מצויד במערכת זו - כי כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו. שריונר שיושב בטנק עטוף בפלדה חכמה וחזקה, חש ביטחון כלפי כל סוג של נשק. הטנק הוא מבצרו, והמחשבה שיש סוג מסוים של נשק שיכול בכל זאת לחדור ולפגוע בו, היא מפחידה ביותר.
מאז 73', זה מה שכל שריונר רצה
אביגדור קהלני
אביגדור כהלני הוא איש צבא ופוליטיקאי לשעבר, נולד ב -16 ביוני 1944 בנס ציונה. קהלני ידוע כגיבור מלחמה והוא בעל עיטור הגבורה ממלחמת יום הכיפורים ועיטור מופת ממלחמת ששת הימים. השתחרר מהצבא בשנת 1989 בדרגת תת אלוף, שימש כיו"ר האגודה למען החייל, בין השנים 1992-1999קהלני היה חבר כנסת מטעם מפלגת "העבודה" ולאחר מכן מטעם מפלגת "הליכוד", בממשלת ישראל ה- 27 שימש כשר לביטחון פנים.