השחתת דגלי יוון בניו ג'רזי. צילום: רשתות חברתיות

"מטומטם מכדי להיות אמיתי": הטעות המביכה של המפגינה האנטי ישראלית הפכה לבדיחה ברשת

פעילה אמריקנית הסירה דגלי יוון מחזית מסעדה בניו יורק משום שחשבה שמדובר בדגלי ישראל • בעל המסעדה הנדהם הגיש תלונה על השחתת רכושו

[object Object]

נחשפה בבורותה: גולשת ופעילה אמריקנית העלתה לרשת סרטון בו היא מתעמתת עם עובד מסעדה במדינת ניו ג 'רזי, כשהיא זועמת על "הפשעים של הציונים" ותולשת, באופן אבסורדי, שורה של דגלי יוון.

הגולשת, שמזדהה בשם אמבמליה, מעלה לרשת הטיקטוק תכנים נגד ישראל באופן קבוע, העלתה אתמול את הסרטו הביזארי בו היא תולשת דגלי יוון במסעדת "הגירוס של אפי" בעיר מונטקלייר שבניו ג'רזי.

הברטון נשמעת הפעילה קוראת "תראו את החר* הזה", בשעה שהיא חופנת את הדגלונים הקטנים שעיתרו את המסעדה היוונית בידה. כשאחד העובדים יוצא מהמסעדה לראות על מה המהומה קוראת לעברו הצעירה: "שחרו את פלשתין, כלבה. אתה לא יודע שמתרחש רצח עם".

בתחילה נראה העובד קצת אבוד אל מול המתקפה המשונה ורק לאחר כמה רגעים, בהם מספיקה הוונדליסטית לצעוק לעברו "אני לא אאפשר ציונות במונטקלייר", הוא מצליח להסביר לה שמדובר בכלל בדגל יוון. "מה? באמת? חשבתי שזה דגל ישראל", אומרת אמבמליה בסרטון בקול שנשמע ממש מעט נבוך. "סליחה, טעות שלי. זה נראה ממש דומה", היא מוסיפה, למרות שככל הנראה לא השתכנעה לגמרי בטעות שלה. "אתה רוצה את זה בחזרה?" היא שואלת את העובד במקום ומושיטה לו את ערמת הדגלים שתלשה.

לחזור לשיעור דגלים ביסודי, הגולשת אמבמליה, צילום: טיקטוק



העיתון השמרני "ניו יורק פוסט" יצר קשר עם בעלת המסעדה, אפי מיהליס, שאמרה "זה לא מערכון. הסרטון הזה אמיתי וזה באמת קרה". "זה לא היה מתוכנן או נעשה אחר מחשבה כלשי,, אמרה בעלת המסעדה לשאלת העיתון אם התקרית מבויימת, משום שהיא "מטומטמת מכדי להיות אמיתית".

בעלת המסעדה זעמה על כך ש"האישה הצעירה הזו השמידה את הרכוש שלי" ואמרה כי לאחר התקרית, שהתרחשה בחודש מארס, היא יצרה קשר עם המשטרה והגישה תלונה. לא ברור מדוע הגולשת הוונדליסטית החליטה להעלות את הסרטון המאוד מביך לרשתות החברתיות, אך התגובות העמוד הטיקטוק שלה לא הותירו מקום לספק באשר ליחס הגולשים למעשה שלה. "מערכת החינוך שלנו נהרסה לגמרי, המדינה אבודה", כתב אחד הגולשים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו