דונלד טראמפ ינאם בפני ארגון הקהילה הישראלית-אמריקנית

נאומו של הנשיא לשעבר ייערך במסגרת הכינוס השנתי של הארגון שיתקיים בוושינגטון בסוף שבוע הבא • סגנית הנשיא ומועמדת הדמוקרטים לנשיאות, קמלה האריס, הוזמנה גם היא לנאום בפני באי הכנס, וכך גם הנשיא ביידן • השנה הוועידה תהיה בסימן שנה לטבח 7 באוקטובר ובהשתתפות שורדי שבי, נבחרי ציבור אמריקנים, בכירים מישראל, משפיענים ומובילי דעת קהל

טראמפ. ינאם בכינוס השנתי של ארגון הקהילה הישראלית-אמריקנית. צילום: אי.אפ.פי

נשיא ארה״ב לשעבר, דונלד טראמפ, ינאם בפני ארגון הקהילה הישראלית-אמריקנית (IAC) במסגרת הכינוס השנתי של הארגון שיתקיים בוושינגטון בסוף שבוע הבא. זאת לא הפעם הראשונה שטראמפ נואם בפני הקהילה הישראלית האמריקנית, הוא ביקר גם בכינוסים קודמים.

מהארגון נמסר כי סגנית הנשיא ומועמדת הדמוקרטים לנשיאות, קמלה האריס, הוזמנה גם היא לנאום בפני באי הכנס, וכך גם הנשיא ביידן.

קמלה האריס. הוזמנה לנאום בכינוס השנתי של הקהילה הישראלית-אמריקנית בוושינגטון, צילום: אי.פי

לדברי המארגנים הכינוס השנתי של IAC הוא הוועידה הפרו-ישראלית הגדולה ביותר באמריקה, כשהשנה צפויה למשוך קרוב ל-4,000 משתתפים מהקהילה היהודית והישראלית במדינה. השנה הוועידה תהיה בסימן שנה לטבח 7 באוקטובר ובהשתתפות שורדי שבי, נבחרי ציבור אמריקאים, בכירים מישראל, משפיענים ומובילי דעת קהל.

"במהלך השנה האחרונה, ישראל והעם היהודי היו במלחמה בשדה הקרב, בקמפוסים של אוניברסיטאות, בתקשורת וברשתות החברתיות", מסר מנכ"ל IAC, אילן קאר, שכיהן בעבר כשליח המיוחד של נשיא ארה"ב לניטור ומאבק באנטישמיות.

אלפי המפגינים למען ישראל בניו יורק (ארכיון), צילום: שחר עזרן / ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית IAC

"הפסגה השנה מספקת הזדמנות קריטית לקהילה שלנו להתאחד. יחד נאמץ את משפחות הנופלים והחטופים, נצדיע לגיבורי צה"ל המגינים על ישראל יומם וליל, נתמוך בסטודנטים הנאבקים למען ישראל בקמפוס, ונכיר בלוחמים על מעמדה העולמי של ישראל. והכי חשוב, כשאנחנו מתקרבים ליום השנה הראשון לטבח הנורא ב-7 באוקטובר, נתאחד כעם אחד״, הוסיף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר