זה התרגיל: בתשדיר חדש ביידן צוחק על גילו

בתשדיר הראשון שיצא לאחר הנאום על מצב האומה, מתייחס הקמפיין הדמוקרטי לנשיאות לבעיה הגדולה ביותר של ביידן בעיני האמריקנים • התשדיר ירוץ במשך שישה שבועות במדינות הקריטיות לניצחון הדמוקרטי, וינסה לשכנע צעירים ולא-לבנים לתת אמון במועמד בן 81

ביידן בתשדיר. "יש לי עסקה עבורכם". צילום: מתוך התשדיר של קמפיין ביידן-האריס 2024

בתשדיר ראשון שלאחר הנאום על מצב האומה, בקמפיין הדמוקרטי לנשיאות החליטו לתקוף את המשקולת הכבדה ביותר שמכבידה על המרוץ: גילו של ג'ו ביידן.

ערוץ היוטיוב של קמפיין ביידן-האריס 2024

בסרטון, מחייך ביידן בן ה-81 אל המצלמה ואומר: "תראו, אני לא בחור צעיר. זה לא סוד. אבל בואו נעשה עסק. אני מבין איך להביא להישגים עבור האומה האמריקנית. הובלתי את המדינה דרך משבר הקורונה. היום יש לנו את הכלכלה החזקה בעולם".

ג'ו ביידן ורעייתו ג'יל באירוע בחירות בפנסילבניה, בסוף השבוע, צילום: אי.אף.פי

בהמשך מונה ביידן את הישגי ממשלו בשיקום התשתיות ובהצבת מחיר גג לתרופות, תוקף את קודמו בתפקיד, ובסוף, לאחר ההודעה הקבועה בתשדירים הפוליטיים בארה"ב על כך שהמועמד מאשר את התשדיר, קול מאחורי המצלמה מבקש לעשות עוד טייק, וביידן משיב: "תראה, אני מאוד צעיר, אנרגטי וחתיך. למה, לעזאזל, אני עושה את זה?"

ביידן במסוק של חיל הנחתים בדלאוור, בסוף השבוע, צילום: אי.אף.פי

התשדיר ירוץ במשך שישה שבועות במדינות מפתח, שקריטיות לניצחון הדמוקרטי: אריזונה, ג'ורג'יה, מישיגן, צפון קרוליינה, נבדה, ויקסונסין ופנסילבניה. קהלי היעד? מצביעים צעירים ומצביעים לא-לבנים. סקר NBC מחודש שעבר מצא כי 62% מהמצביעים האמריקנים מוטרדים מאוד מגילו של ביידן. מתחרהו במרוץ לבית הלבן, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, בן 77.   

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר