"מעוניין לתרום": ח"כ צבי סוכות ביקש להתגייס לצה״ל כבר בתקופת הפגרה

ח"כ סוכות לא גויס לצה"ל על רקע הגירוש מגוש קטיף בשנת 2005 • במשך שנים ניסה לבטל את הפטור אך בצבא סירבו • ""הכוח שלנו מתבטא כשכל אחד מסתכל על עצמו וחושב מה הוא יכול לתרום יותר"

ח"כ צבי סוכות. צילום: ללא קרדיט

כפי שפורסם ב"ישראל היום": ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) פועל לביטול הפטור שניתן לו משירות בצה"ל, על מנת להתגייס לצה"ל כבר בשבועות הקרובים.

משפחות חטופים התעמתו עם ח"כ צבי סוכות "הבן שלי צריך לשלם בחיו?" (ארכיון) // אורן בן חקון

ח"כ סוכות פנה לפני כחודש לייעוץ המשפטי של הכנסת על מנת לברר את האפשרויות החוקיות העומדות בפניו בבואו להתגייס לצה"ל.

בפגישה שנערכה בינו לבין גורמי הייעוץ המשפטי הוסבר לו כי בודקים את בקשתו, במטרה להביא לביטול הפטור שניתן לו בעבר ולאפשר לו להתגייס לצה"ל כבר בפגרת הקיץ של הכנסת.

כזכור ח"כ סוכות לא גויס לצה"ל על רקע הגירוש מגוש קטיף בשנת 2005. לאחר מכן ניסה סוכות לבטל את הפטור שניתן לו ולהתגייס לצה"ל, אך במשך שנים בצה"ל סירבו לבטלו. כעת מקווה ח"כ סוכות שהמלחמה שינתה את גישת צה"ל גם בנושא זה, וכי הצבא יאות לגייסו.

ח"כ צבי סוכות (ארכיון), צילום: אורן בן חקון

ח"כ צבי סוכות מסר: "הוכח שלנו מתבטא כשכל אחד מסתכל על עצמו וחושב מה הוא יכול לתרום יותר למאמץ לנצח את האויבים שלנו. בנוסף לעשייה שלי כחבר כנסת, אני מעוניין לתרום גם במסלול הצבאי שבמשך שנים נבצר ממני לקחת בו חלק. זאת לא הפעם הראשונה שאני מנסה לבטל את הפטור שניתן לי אחרי הגירוש מגוש קטיף, אבל אני מקווה שהפעם הצבא לא יקל ראש בבקשה שלי ויאפשר לי לשרת בצבא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר