מנכ"ל סודה סטרים לשעבר בהצעה לפלשתינים: 100 אלף דולר במזומן לכל מי שיחזיר חטופים לישראל

דניאל בירנבאום קרא לפלשתינים "לקחת אחריות על חייהם ולהבטיח עתיד טוב יותר להם ולמשפחה שלהם" • "אפשר לשלוח הודעה בטלגרם או בוואטסאפ באופן חשאי, אל תחכו"

דניאל בירנבאום . צילום: קוקו

מנכ"ל סודהסטרים לשעבר, דניאל בירנבאום הודיע בסרטון שפורסם היום (שבת) ברשתות החברתיות כי הוא מציע פרס כספי בסך 100 אלף דולר למי שיחזיר חטופים ישראלים בחיים, זאת בהמשך להבטחתו של ראש הממשלה נתניהו, שהודיע לאחר חיסול סינוואר שפלשתינים שישיבו חטופים לישראל יזכו לצאת בבטחה מהרצועה.

מפעל סודהסטרים, צילום: SODASTREAM

"זאת הודעה לאנשים הטובים בעזה, שמי דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים לשעבר שנסחרת בנאסד"ק". זאת הייתה שנה נוראית, הגיע הזמן להתקדם הלאה ולתקן. לפני כמה ימים ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח חסינות למי שיעביר חטופים לידי ישראל. אני רוצה להוסיף להבטחה גם פרס כספי. כל מי שיעביר לידי ישראל חטוף ישראלי חי יקבל 100 אלף דולר, במזומן או בביטקוין, מה שתעדיפו", הודיע דניאל בינבאום בסרטון באנגלית לו התווספו כתוביות בערבית. 

@haimetgar01#המתחזים#haimetgar♬ צליל מקורי - haimetgar

"אל תחכו. ההצעה תקפה עד יום רביעי בלילה, 24 באוקטובר", הוסיף בירנבאום, "אפשר לשלוח הודעה בטלגרם או בוואטסאפ באופן חשאי. אל תחכו. זה הזמן בשבילכם לקחת אחריות על חייכם ולהבטיח עתיד טוב יותר לכם, לחברה שלכם ולמשפחתכם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר