מדוע בצה"ל מנסים למנוע הרצאה של תא"ל במיל' עופר וינטר?

לאחר שבסבב נוסף לא קודם לדרגת אלוף, נראה שגורמים בצבא מנסים לטרפד גם את דרכו החדשה של וינטר • סגן הרמטכ״ל זימן את תא״ל וינטר לשיחת הבהרה שבה אסר עליו לנאום במהלך חופשת השחרור שלו • תגובת צה"ל טרם התקבלה

יעביר הרצאה או לא? תא"ל עופר וינטר. צילום: יהודה פרץ

היום שאחרי: לאחר שלא קודם ושוחרר מצה"ל בחודש שעבר, כעת נראה כי גורמים בצבא מנסים למנוע הרצאה של תא"ל במיל' עופר וינטר בכנס קצינים בתל אביב. מתברר כי סגן הרמטכ״ל זימן את וינטר לשיחת הבהרה שבה אסר עליו לנאום במהלך חופשת השחרור שלו.

"בצה״ל מבקשים למנוע מתא״ל וינטר לשאת דברים הערב במהלך כנס הקצינים 'זמן הכרעה'", כך הודיעו בפורום מפקדים ולוחמים במילואים. "הפורום יפנה בשעות הקרובות לצה״ל על מנת להבין מדוע נאסר על וינטר לתת הרצאה בנושא מקצועי של הכרעה צבאית וניצחון ויבקש מדובר צה״ל לאפשר את מתן ההרצאה תחת שמירה על כלל ההנחיות הרלוונטיות״.

עופר וינטר בנאום לרגל יום ירושלים, ארכיון, צילום: ללא

לכנס שייערך הערב באקספו בתל אביב החל מהשעה 17:00 יגיעו כאלף קצינים במילואים כולל ארבעה אלופים, 14 תתי אלופים, כ50 אלופי משנה, כ165 סגני אלופים ומאות קצינים נוספים בדרגות שונות. כאמור, וינטר, מי שהיה מפקד עוצבת האש והמזכיר הצבאי של שר הביטחון, אמור גם הוא לנאום הערב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר