דודתה של נועה ארגמני בכנסת: "אתם יכולים לשמור על ארץ ישראל? אל תשקרו לנו"

יפה אוהד נאמה במסגרת היום הבינלאומי למאבק באלימות מינית באזורי סכסוך • "שואה קרתה בתוך הגבולות הריבוניים של המדינה, בסך הכל הייתם צריכים לשמור"

"אתם יכולים לשמור על ארץ ישראל? אם לא, אל תשקרו לנו": דודתה של נועה ארגמני נואמת בכנסת || ערוץ הכנסת

דודתה של נועה ארגמני, יפה אוהד נאמה הבוקר (רביעי) בוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי במסגרת היום הבינלאומי למאבק באלימות מינית באזורי סכסכוך. "האושר האישי שלנו הוא כל כך גדול, אך הלב עוד צבוט ופגוע על 120 חטופים שעדיין נותרו. על החרדה שמלווה את המשפחות. אני מכירה כל חטוף ומה הוא אוהב ומה הוא עשה. לכן המאבק שלי לא נגמר", אמרה יפה בפתח דבריה. 

נועה ארגמני באיכילוב, צילום: דוברות איכילוב

"אני רוצה לשאול שאלה. אני לא מדינאית, פוליטיקאית או אשת צבא, אני בסך הכל אמא, סבתא ודודה. אני רוצה שהנכדים שלי יישארו כאן. אני רוצה לשאול את ממשלות העבר, ההווה, העתיד - האם אתם יכולים לשמור על ארץ ישראל? אם לא, אל תשקרו לנו. לא למדנו שום דבר ממלחמת יום כיפור עד 7 באוקטובר. שואה קרתה בתוך הגבולות הריבוניים של המדינה. בסך הכל הייתם צריכים לשמור. אל תשקרו לנו. לא מגיע לנו, אנחנו עם נפלא שנותן את כל כולו. בבקשה רק לשמור, שום דבר אחר. אני רוצה שהנכדים שלי יישארו כאן. אל תשקרו לנו, כי אם לא, כל אחד ייקח מזוודה וילך מפה. תשמרו על המדינה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר