מרים פיירברג, ראשת עיריית נתניה: "מתמודדת עם אתגר בריאותי"

ראשת העיר שנבחרה בפברואר לכהונה שישית, פרסמה הודעה על מצבה ברשתות החברתיות • "כפי שהתמודדתי עם אתגרים רבים במהלך חיי, כך אתמודד גם עם אתגר זה"

מרים פיירברג, ראש העיר נתניה. צילום: אורן בן חקון

ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר (72) שנבחרה בפברואר האחרון לכהונה שישית, לאחר שגברה על יריבה אבי סלמה, מסרה לתושביה בהודעה שפרסמה ברשתות החברתיות כי היא "מתמודדת עם אתגר בריאותי".

"לצערי, בשעות האחרונות החלה חרושת שמועות אודות מצב בריאותי בקבוצות ווצאפ, לרבות פרטים אישיים שחלקם אף מאוד לא נכונים", פתחה פיירברג את דבריה, "כל מי שראה אותי נושאת את הנאומים קורעי הלב בימי השואה והזיכרון וראה אותי מתפקדת בחיי היום יום כולל האנשים שמקיפים אותי, לא היה מעלה על דעתו שבימים אלה אני נאלצת להתמודד עם אתגר בריאותי". 

ראש עיריית נתניה - מרים פיירברג איכר, צילום: רן אליהו

עוד הוסיפה: "אני רוצה לשתף אתכם ולומר לכם כי אני עטופה במשפחה, בצוות רפואי מדהים , בעובדים , בחברי מועצה ובתושבי נתניה שמשדרים לי אהבה ומעניקים לי תמיכה רבה. חשוב לי לציין שכפי שניהלתי את העירייה עד כה ביד רמה, אני ממשיכה ואמשיך להוביל אותה לגבהים נוספים וכפי שהתמודדתי עם אתגרים רבים במהלך חיי, כך בע"ה אתמודד גם עם אתגר זה. תודה על החיבוק, אוהבת ומאמינה בטוב". 

פיירברג, בת 72, מכהנת כבר 25 שנים בתפקיד. היא נבחרה לראשונה בשנת 1998. לפני הבחירות המקומיות אמרה: "יש לי דרייב לראות את השכונות הוותיקות עוברות תהליכי של פינוי-בינוי, התחדשות עירונית וחוזרות להיות אטרקטיביות. אני רוצה להמשיך ולפתח את התחבורה הציבורית, לפתח שכונות חדשות ואזורי תעסוקה ותעשייה, אולמות ספורט ומגרשי ספורט חדשים. להמשיך ולהצעיד קדימה את מערכת החינוך המצוינת שלנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר