מהפך בהרצליה: ראש העיר משה פדלון הודח לאחר שתי קדנציות

במקומו יכנס ללשכה חבר המועצה יריב פישר, עם 50.3% לעומת 49.7% • מכיוון שההפרש ביניהם היה קטן, המאבק הוכרע על ידי המעטפות הכפולות

משה פדלון . צילום: אורן בן חקון

בתום דרמה ענקית, מהפך בהרצליה: ראש העיר משה פדלון הודח לאחר שתי קדנציות ובמקומו יכנס ללשכת ראש העיר חבר המועצה יריב פישר. בליל הבחירות בעת ספירת הקולות פדלון פיגר לאורך כל הלילה אחרי פישר.

העיר שלי - פרק 25

פדלון הצליח לצמצם את הפער ובתום ספירת כל הקלפיות פישר הוביל עליו עם 50.3% לעומת 49.7%. מכיוון שההפרש ביניהם היה קטן המאבק הוכרע על ידי המעטפות הכפולות. פישר הוא חבר מועצה, שקיבל את תמיכתה של מפלגת "יש עתיד". גם ראשת העיר לשעבר, יעל גרמן, הודיעה על תמיכתה בפישר.

תמר קידר ויריב פישר באולפן "ישראל היום", צילום: ללא

פדלון כתב הדף הפייסבוק שלו: "בעשר השנים האחרונות הייתה לי הזכות להוביל את הרצליה - העיר הנהדרת והנפלאה שכולנו אוהבים. הבאנו את החינוך להיות הטוב במדינה, הפכנו לעיר יציבה מהמובילות בישראל, תוך קידום התחדשות שאפשרה לעיר להישאר צעירה, פיתחנו מתקני ציבור מהטובים במדינה, וזה כשתמיד ליבי היה שווה גם לאלו שהיו זקוקים ליד מכוונת ולב חומל".

"נולדתי בהרצליה וכאן גרה משפחתי", המשיך. "אני לא נפרד מהעיר, ואני לא נפרד מהתושבים הנהדרים שגרים פה. אמשיך לתרום, להתנדב ולפעול למען העיר ולמען המדינה. אני מאחל הצלחה להנהגה החדשה של העיר ולכל חברי המועצה הנבחרים. הצלחתכם היא הצלחת הרצליה שאנחנו כל כך אוהבים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר