ספיר כהן שנחטפה מניר עוז חוזרת הביתה

ספיר בת ה-26 מקריית אתא נחטפה יחד עם החבר שלה, אלכס (סשה) טרופנוב ועם בני משפחתו מבית המשפחה בניר עוז • בעת שהחלה המתקפה המשפחה כוללה הסתתרה יחד, אך המחבלים פרצו פנימה • הם רצחו את אב המשפחה ויטלי וחטפו את ספיר, סשה, אמו ילנה טרופנוב וסבתו אירנה טטי • שתי האחרונות שוחררו אתמול מהשבי לאחר התערבותו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בשל אזרחותן הרוסית

ספיר כהן. חזרה הביתה. צילום: ללא

ספיר כהן, בת 26 מקריית אתא, נחטפה יחד עם החבר שלה, אלכס (סשה) טרופנוב (28) ועם בני משפחתו מבית המשפחה בניר עוז. ספיר וסשה עברו לגור יחד במרכז הארץ כחודש לפני החטיפה. בשבת השחורה הם הגיעו לניר עוז לבקר את משפחתו של סשה.

כשהחלה המתקפה המשפחה כוללה הסתתרה יחד, אך המחבלים פרצו פנימה. הם רצחו את אב המשפחה ויטלי וחטפו את ספיר, סשה, אמו ילנה טרופנוב (50) וסבתו אירנה טטי (77). שתי האחרונות שוחררו אתמול מהשבי לאחר התערבותו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בשל אזרחותן הרוסית.

המון מתקהל בעזה סביב הרכב שמעביר את החטופים (ארכיון) // צילום: רשתות ערביות

לספיר שלושה אחים ומשפחה שמחכה לה בבית. הם מספרים על צעירה יפה ומוכשרת בעלת אופי חזק. באותו הבוקר ניסתה משפחתה של ספיר ליצור עמה קשר, אך הטלפונים שלה ושל סשה לא היו זמינים, ובהמשך נעשה איכון שהראה שהמכשירים נמצאים בעזה. חבריהם של השניים הקימו חמ"ל וכמה ימים לאחר מכן הגיע סרטון שבו ככל הנראה זוהתה ספיר מובלת לעזה באופנוע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר