הכה באגרופים וריתק אותה למיטה: תושב רמת גן חשוד שאנס את זוגתו מתוך קנאה

כתב אישום הוגש נגד הגבר בן ה-48 • השכן דיווח למוקד המשטרה כי שמע אשה צועקת "צא מהדירה" • לאחר מספר רגעים, דפקה המתלוננת על דלת דירתם, כשהיא מדממת ומבקשת ממנו "תעזור לי אתה הכי קרוב אליי"

חשד לאונס (אילוסטרציה) . צילום: רפאל בן ארי

תושב רמת גן, בן 48 חשוד שתקף את זוגתו ואנס אותה בהתקף קנאה לאחר שמצא קונדום משומש בדירתה. כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו הוגש נגד הגבר בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בגין אינוס בנסיבות מחמירות.  

על פי כתב האישום, הנאשם תקף את המתלוננת בדירתה, הכה אותה באמצעות אגרופים וסטירות, תפס ומשך בחוזקה וכן ריתק אותה למיטה בחדר השינה. בעודה מרותקת למיטה, בעל אותה הנאשם, שלא בהסכמתה החופשית, כשהמתלוננת צועקת לעזרה ומנסה להתנגד למעשיו, עד אשר הצליחה להימלט לדירת שכניה.

התקף קנאה - לאחר שמצא קונדום

בעימות שנערך בין הנאשם למתלוננת היא חזרה על גרסתה לפיה האירוע האלים החל לאחר שהמשיב מצא קונדום משומש בדירתה.

המשיב אישר כי ראה את הקונדום וכי לאחר מכן הם שכבו יחד במיטה. בהמשך, טען המשיב שרצה
לצאת מהדירה, אולם המתלוננת משכה אותו בכוח, ובמהלך ניסיונו לצאת מהדירה, ייתכן שנתן לה מכה עם מרפקו. המשיב טען שהמתלוננת הייתה חבולה לפני שהגיע לדירתה וכי היא משקרת בנוגע לאינוס.

חשוד בניסיון אונס (אילוסטרציה). השכן שמע אשה צועקת "צא מהדירה", צילום: רפאל בן ארי

כמו כן, בין הראיות, ישנה שיחה מתועדת למוקד המשטרה (100), בה נשמע השכן מדווח למשטרה על האירוע, מיד לאחר התרחשותו. בשיחה אמר השכן למוקד כי שמע אשה צועקת "צא מהדירה" וכשצפה מתוך עינית דירתו לדירה ממול ראה את החשוד ואת המתלוננת נכנסים לדירתה ויוצאים ממנה.

לאחר מספר רגעים, דפקה המתלוננת על דלת דירתם של השכנים, כשהיא מדממת ומבקשת ממנו ״תעזור לי אתה הכי קרוב אליי". השכנה סיפרה ששמעה אשה צועקת "לך מכאן אני לא רוצה שתהיה פה" ולאחר מכן ראתה את המתלוננת, שדפקה על דלתה, כשהיא חבולה, מדממת, מבולבלת ונסערת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר