אביר קארה. צילום: קוקו

ח"כ לשעבר אביר קארה נחקר במשטרה, לטענתו: "חקירת שווא"

החשד המיוחס לו - הפרת צו שיפוטי והטרדה מאיימת כלפי תושב ראש העין • עוד טען קארה: "זו לא הייתה חקירה רגילה, אלא נראה היה שמדובר בסיוע אקטיבי לכאורה של גורמים במשטרה לקרטל של עורכי דין שמטרתו לרמוס אזרחים תמימים"

[object Object]

חבר הכנסת לשעבר אביר קארה נחקר במשטרה. החשד המיוחס לו - הפרת צו שיפוטי והטרדה מאיימת כלפי תושב ראש העין.

לטענת קארה מדובר בחקירת שווא. קארה כתב בחשבון האיקס שלו: "אתמול נלקחתי לחקירת שווא במשטרה, במהלכה נמנע ממני לשוחח עם עורך דין. זו לא הייתה חקירה רגילה, אלא נראה היה שמדובר בסיוע אקטיבי לכאורה של גורמים במשטרה לקרטל של עורכי דין שמטרתו לרמוס אזרחים תמימים. הקרטל הזה מטיל אימה על אלפי אזרחים טובים בישראל, ואני, שנאבק נגדו, נמצא תחת איום מתמיד".

אביר קארה (ארכיון), "במקום להגן עליי, המשטרה לקחה אותי לחקירה", צילום: אורן בן חקון

הוא המשיך ותקף את המשטרה: "כפי שאתם יודעים, בחודשים האחרונים אני מנהל מאבק נגד קרטל של "עורכי דין" שלטענתי מנצלים לרעה את מערכות אכיפת החוק בישראל. הם מגישים תביעות הזויות נגד בעלי עסקים תמימים, תביעות שמרסקות אותם כלכלית ונפשית, והכול במטרה להעשיר את כיסיהם. מדובר בבצע כסף עטוף בחליפה. קרטל עורכי הדין פועל כמכונה דורסנית, ומפר באופן שיטתי כללי אתיקה וגם עבירות חמורות על החוק. אתמול, המשטרה - במקום להגן עליי, הקורבן העיקרי לסחיטות ולאיומים - עצרה אותי לחקירה, בטענה שהפרתי צו בכך שפרסמתי פוסט נגד אחד מעורכי הדין הללו".

במשטרה הגיבו לטענותיו: "המשטרה חקרה ח"כ לשעבר, בחשד להפרת צו שיפוטי והטרדה מאיימת כלפי תושב ראש העין. על מנת להעמיד דברים על דיוקם וכדי למנוע את הטעיית הציבור, נבהיר כי בניגוד לדברי הבלע והמידע הכוזב שהפיץ החשוד ברשת, ניתנה לו אפשרות בתחילת החקירה להיוועץ בסנגור אך הוא סירב. כאמור, בתחילת השבוע זומן לחקירה החשוד בעקבות חשד להפרת צו הגנה שהוצא ע"י בית המשפט, לאחר שהתנהלותו הוגדרה ע"י בית המשפט כהטרדה מאיימת.
לפיכך, הפרסום הרשתי מטעמו שגוי, שקרי ואנו דוחים אותו על הסף, כמו גם את התנהלותו המבישה כלפי השוטרים, הראויה לכל גינוי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו