לא קיבל סיגריות מבעל קיוסק ובתגובה שיסף את גרונו: כתב אישום חמור נגד תושב באר שבע

מכתב האישום עולה כי יאיר בן עטר הגיע לפני שבוע בשעות הערב לבית העסק בעיר וביקש מהקורבן קופסת סיגריות ללא תמורה אך קיבל רק סיגריות בודדות • הוא חזר לאחר פרק זמן קצר ותקף את הקורבן ופצע אותו באופן קשה • נגד הנאשם הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים

תיעוד קשה: לא קיבל סיגריות מבעל קיוסק ובתגובה שיסף את גרונו // 27א

כתב אישום חמור הוגש בפרקליטות מחוז דרום נגד יאיר (בן ג'ררד) בן עטר, תושב באר שבע, בגין ניסיון רצח בעיר לפני כשבוע ימים לאחר שלא קיבל סיגריות מבעל קיוסק ובתגובה שיסף את גרונו. 

תיעוד קשה: לא קיבל סיגריות מבעל קיוסק ובתגובה שיסף את גרונו, צילום: השימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מכתב האישום עולה כי לפני שבוע בשעות הערב, הגיע בן עטר לקיוסק בעיר באר שבע וביקש מהבעלים שייתן לו ללא תמורה מספר קופסאות סיגריות. הבעלים נתן לו מספר סיגריות בודדות ולא קופסאות בתגובה בן עטר יצא מהמקום.

לאחר פרק זמן קצר נכנס בן עטר בשנית לתוך הקיוסק ונעמד מאחורי בעלי המקום, אשר היה עסוק בשיחה עם עובדי הקיוסק. אז שלף בן עטר סכין חיתוך שהחזיק בכיסו, הצמיד את להבה לצווארו של בעלי המקום ובתנועת שיסוף מהירה חתך את צווארו ונמלט. בעל המקום, החל לדמם מצווארו וחבש את עצמו באמצעות חולצתו עד אשר הגיעו כוחות ההצלה ופינו אותו לבית החולים, שם קיבל שש מנות דם ותפרו לו את הפצע באורך של חמישה סנטימטרים. 

עצור צילום אילוסטרציה, צילום: יהושע יוסף

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה ציין עו"ד ציון קינן שהגיש גם את כתב האישום: "מעשיו של המשיב מלמדים על מסוכנותו לביטחון הציבור שכן מדובר באירוע אלימות קשה אשר בוצע על רקע אכזבתו של המשיב מכך שלא קיבל סיגריות". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר