קמלה האריס: ״מספר הפלשתינים החפים מפשע שנהרגו בעזה באמת בלתי נסבל״

בראיון לרשת MSNBC התייחסה המועמדת הדמוקרטית לנשיאות לטענות על "רצח עם" בעזה ולקשיים להשיג הסכם הפסקת אש אזורית • "מותו של סינוואר הסיר מכשול לסיום המלחמה, ואנחנו צריכים לעבוד על זה באמצעים דיפלומטיים"

קמלה האריס בראיון לרשת MSNBC

סגנית נשיא ארה״ב והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות קמלה האריס התראיינה היום (יום שני) לרשת MSNBC, כשבועיים לפני הבחירות בארה"ב. בין השאר, האריס נשאלה איך תפעל כנשיאה להשגת הפסקת אש בעזה ומה לדעתה ארצות הברית צריכה לעשות כדי לקדם זאת.

״ובכן, קודם כל, תראה, זה יהיה קשה. זה יהיה מאתגר", השיבה האריס. "אבל אנחנו חייבים לסיים את המלחמה הזאת. אנחנו חייבים להוציא את החטופים. אנחנו צריכים שהמלחמה תסתיים. למעשה, אנחנו שולחים את בלינקן, מזכיר המדינה, בשבוע הבא לפגוש את הצדדים שם".

קמלה האריס. "תמיד אעמוד על זכותה של ישראל להגן על עצמה", צילום: AP

"מותו של סינוואר, אני מאמינה, הסיר מכשול לסיום המלחמה. אנחנו צריכים לעבוד על זה באמצעים דיפלומטיים - וזה מה שאנחנו מתכוונים לעשות״, הוסיפה.

האריס גם התייחסה לטענות על "רצח עם" בעזה: ״מספר הפלשתינים החפים מפשע שנהרגו בעזה, זה באמת בלתי נסבל. ואנחנו צריכים להיות כנים לגבי זה. ובאותו זמן, תקשיב, אני תמיד אעמוד על זכותה של ישראל להגן על עצמה. ואנחנו צריכים שהמלחמה הזאת תסתיים״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר