הגיע סופו של "היטלר הקטן"

בפרספקטיבה היסטורית, הטבח היה אירוע שואתי • סינוואר, אדריכל הזוועות ב־7 באוקטובר, תכנן את סופה של ישראל בתוך שנתיים, וכן טבח רחב בהרבה ותוכניות מפורטות ליום שאחרי חיסולה

סינוואר הוביל את תוכנית הרצח. בית שרוף בקיבוץ ניר עוז. צילום: יוסי זליגר

בפרספקטיבה היסטורית, טבח שמחת תורה לפני שנה היה אירוע שואתי, "שואה קטנה", ולכן חיסולו של מתכנן הטבח, יחיא סינוואר, הוא לא פחות מאשר חיסולו של "היטלר הקטן". המנהיג הפלשתינאצי - שלפי מסמכי חמאס תכנן להשתלט על 221 יישובים בדרום, וניסה לרתום את איראן וחיזבאללה כדי לכבוש את הגליל ולהפיל מגדלים ורבי־קומות בתל אביב - תכנן עבורנו טבח שואתי בממדים גדולים הרבה יותר מזה שהתרחש בפועל.

כל מה שראינו בעוטף לפני שנה - רצח תינוקות, נשים וזקנים, עריפת ראשים, אונס של נשים וגופות וזוועות מחרידות נוספות - תוכנן להתבצע בקנה מידה רחב בהרבה. התוכנית הסדורה של סינוואר ושל חמאס דיברה על סופה של ישראל בתוך כשנתיים ימים.

כמו פטרוניו באיראן ובטורקיה, "היטלר הקטן", סינוואר הפלשתינאצי, חילק את העולם לשני חלקים: אזורים שבשליטת האסלאם - דאר אל־אסלאם (בית האסלאם), ואזורים שאינם בשליטת האסלאם - דאר אל־חרב (בית המלחמה). כחלק מהאומה המוסלמית, חמאס של סינוואר ראה עצמו מצווה לנהל מלחמה כדי להרחיב את גבולות דאר אל־אסלאם "ככל שרק ניתן".

גופתו של סינוואר. ישפיע על התגובה לאיראן?, צילום: ללא קרדיט

סינוואר ושותפיו לפשעים נגד האנושות, נגד העם היהודי ונגד מדינת ישראל, ראו במדינת ישראל תועבה בלתי נסבלת, הן מכיוון ששטחה היה בעבר חלק מדאר אל־אסלאם, והן מכיוון שבמקום להיות ד'ימים - נתינים לא־מוסלמים שנשלטים תחת חוקי האסלאם - היהודים שולטים על מוסלמים, מה שאסור בהחלט.

באמנת חמאס - הן המקורית והן זו המתוקנת לכאורה מ־2017, שסינוואר דבק בה באדיקות - יש מחויבות לכיבוש כל פלשתין כמטרה עליונה, "מהנהר ועד לים", או במילים אחרות - יצירת עולם ללא ישראל. 7 באוקטובר על זוועותיו היה רק פרק א' בתוכנית השטנית של סינוואר. הוא עצמו הצהיר על כך בגלוי ב־30 בנובמבר 2023, כשהבהיר שאירועי הטבח היו רק "חזרה" לקראת הדבר הגדול והסופי.

סינוואר הנחיל את משנתו לרבים מתושבי עזה והטמיע אותה בקרב אוכלוסייה רחבה. עזתים רבים לקחו חלק בטבח ובביזה, רוב תושבי עזה בחרו בסינוואר ובחמאס, ומאות אלפים מהם היו קשורים למנגנונים של חמאס. "היטלר הקטן" הקים את סדום של ימינו, חבל ארץ של רשע, רוע, טרור ופשע, שכל מטרתו היא רצח יהודים - ובסופו של דבר חיסול ישראל. הוא נתן ביטוי מפורט לכך ב"ועידת אחרית הימים" שקיים שלוש שנים לפני הטבח, שם הוא שרטט בבהירות את היום שאחרי חיסול מדינת ישראל, ואת החלופה שהוא וחמאס יקימו על חורבותינו.

רגעיו האחרונים של סינוואר, צילום: דובר צה"ל

ההשלכות של חיסולו עוד יתבררו וילובנו, אבל העולם עתה, ללא סינוואר, הוא מקום נקי וטוב הרבה יותר. ומותר וצריך לשמוח בכך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר