תיעוד חיסול סינוואר ממצלמות הגוף של הלוחמים: "מחבל עטוף בשמיכה התרומם, חיסלנו אותו"

דובר צה"ל חשף היום לראשונה את הקולות והתמונות של רגע החיסול ההיסטורי של מנהיג חמאס • "אחד ברח עם קלאץ' ועם רימונים, בוא נקווה שזה אכן כך ואם נראה עוד אז נהרוג אותם", נשמע אחד ממפקדי הכוח בהקלטה • בצה"ל הודיע שלוחמי חטיבת ביסל"ח סיימו בימים האחרונים את משימתם ברפיח

תיעוד ממצלמות הגוף של כוחות חטיבת ביסל״ח (828) בהתקלות בו חוסל מנהיג חמאס, יחיא סינוואר // דובר צה"ל

"מלוכלך אחד נוסף חיסלנו, זיהינו אותו עם שמיכה עליו, הוא כרגע מחוסל עבור"

כך נשמעו לוחמי חטיבת ביסל"ח (828) בעת חיסול יחיא סינוואר והמחבלים שהיו עימו. בהקלטות, שפרסם היום (שני) דובר צה"ל נשמעים הלוחמים אומרים בקשר: "מחבל בקומה הראשונה, עטוף בשמיכה, מתרומם שם מהאיתור. זה מוזר כי זה מרחב בינינו, הוא זז בינינו. בנוסף ח"ח ענק לקלע, על זיהוי ועל הפגיעה". 

קולות קשר מרגעי חיסולו של מנהיג חמאס, יחיא סינוואר והמחבלים הנוספים // דובר צה"ל



"המחבל הנוסף, זה המחבל שמת לפי הסרטון. אחד ברח עם קלאץ' ועם רימונים. בוא נקווה שזה אכן כך ואם נראה עוד אז נהרוג אותם", הוסיף אחד הלוחמים רגע לפני שחברו הוסיף: "יכול להיות שיש עוד כאלה שמסתובבים ביניכם, אבל עבודה יפה של הפלוגה, הגדוד והקלע". 

בתיעוד נוסף ממצלמות הגוף של הלוחמים, שגם אותו מפרסם דובר צה"ל היום לראשונה נראה הלוחם שמחסל את סינוואר יורה מספר כדורים ומכריז "פגעתי!, חוסל". 

יציאת כוחות חטיבת ביסל״ח (828) מרפיח // דובר צה"ל

לוחמי חטיבת ביסל"ח (828) פעלו בשבועות האחרונים במרחב רפיח בפיקוד אוגדת עזה. הכוחות חיסלו עשרות מחבלים בירי מהאוויר ובהיתקלויות פנים אל פנים, איתרו אמצעי לחימה והשמידו מאות תשתיות טרור של ארגון הטרור חמאס. בהשמדת חלק מהמבנים זוהו פיצוצי משנה, אשר מעידים על הימצאות אמצעי הלחימה בהם.

השלימו את המשימה ברפיח, לוחמי חטיבת ביסל"ח,

בצה"ל הודיעו היום כי צוות הקרב של חטיבת ביסל"ח השלים את משימתו במרחב רפיח, וממשיך כעת בנוהל קרב ובהעלאת הכשירות למשימות נוספות. צוות הקרב החטיבתי נח"ל בשילוב כוחות ייעודים קיבלו את האחריות על גזרה זו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר