"בשעה שיצא לקניות": אלכסיי פופוב, בן 52 מקריית חיים נהרג כתוצאה מפגיעת רקטה ברכבו ליד עכו

פופוב בן ה-52 עלה מאוקראינה לפני כארבע שנים ונהרג היום כתוצאה מפגיעת רקטה ליד צומת נעמן • "אחרי שעה-שעתיים הגיעו השוטרים לאשתו. שמעתי צעקות והבנתי שהוא נהרג": סיפרה ל"ישראל היום" מריה שכנתו • "הוא היה מותק, שכן טוב שעוזר לכולם ושואל על כולם", הוסיפה

אלכסיי פופוב ז"ל, שנהרג מפגיעת רקטה בעכו . צילום: באדיבות המשפחה

אלכסיי פופוב, בן 52 מקריית חיים הוא הגבר שנהרג מוקדם יותר היום (שבת) כתוצאה מרקטה שפגעה ברכבו בצומת נעמן ליד עכו. פופוב עלה לארץ מאוקראינה לפני כארבע שנים.

הפגיעה במכוניתו של אלכסיי פופוב, צילום: הרצי שפירא

מריה, שכנתו סיפרה ל"ישראל היום": "אני מכירה אותו ואת אשתו. הם היו זוג ושכנים מדהימים. אנשים שקטים ואהובים על כולם. הם גרים פה בשכונה כמה שנים", ציינה, ואמרה שלמיטב הבנתה נהרג בשעה שיצא לערוך קניות. 

תיעוד רגע הפגיעה בעכו// | השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצריט

"הם זוג נחמד. תמיד כשראינו אותם ביחד היה להם חיוך על הפנים. שמעתי על הפגיעה מהטלוויזיה ואחרי שעה-שעתיים הגיעו השוטרים לאשתו שהייתה בבית. שמעתי צעקות והבנתי שאלכסיי נהרג". 

מריה מוסיפה ומספרת: "לפני תקופה אשתו הייתה באוקראינה לראות את הנכד שלה ואלכסיי תמיד היה מדבר איתה ומתגעגע. אלכסיי היה שכן מותק, שכן טוב שמדבר יפה, עוזר לכולם ושואל על כולם. תמיד בבקרים היה אומר 'בוקר טוב, מה שלומך שכנה'". לסיום הוסיפה: "הוא הפסד לי כשכנה והפסד לכל השכונה. יהיה זכרוך ברוך״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר