הרמטכ"ל בצפון: "מתקרבים לנקודה שבה יהיה צריך לקבל החלטה"

רב אלוף הרצי הלוי קיים הערכת מצב במחנה "גיבור" שבגבול הצפוני, ושוחח עם נציב כבאות והצלה • עוד אמר: "חיזבאללה העלה את העוצמות, ואנחנו ערוכים להתקפה"

הרמטכ״ל בצפון: אנחנו מתקרבים לנקודה שבה יהיה צריך לקבל החלטה // דובר צה"ל

"צה"ל ערוך ומוכן למעבר למתקפה", כך אמר היום הרמטכ"ל הרצי הלוי במהלך סיור והערכת מצב שקיים היום (שלישי) עם נציב כבאות והצלה במחנה "גיבור" שבגבול הצפון. "אנחנו מתקרבים לנקודה שבה יהיה צריך לקבל החלטה". 

הרמטכ"ל בגבול הצפון, צילום: דובר צה"ל

למעט הנציב רב-טפסר אייל כספי, השתתפו גם מפקד אוגדה 91, תת-אלוף שי קלפר, מפקד מחוז צפון בכב״ה, טפסר יאיר אלקיים ומפקדים נוספים.בהמשך פגשו את הכוחות הפועלים לכיבוי השריפות בצפון, וציינו את הנחישות והמקצועיות בה פעלו. עוד שוחח הרמטכ״ל עם מפקדי חטיבת גולני שנמצאים כעת בגבול הצפון.

הרמכטכ"ל עם נציב כבאות והצלה, היום, צילום: דובר צה"ל

"אנחנו תוקפים כאן שמונה חודשים וחיזבאללה משלם מחיר גבוה מאוד. הוא העלה את העוצמות בימים האחרונים. אנחנו ערוכים אחרי תהליך טוב מאוד של אימונים, עד לרמה של תרגיל מטכ"לי למעבר למתקפה בצפון. הגנה חזקה, מוכנות להתקפה, אנחנו מתקרבים לנקודת החלטה", אמר הרמטכ"ל.

נציב כבאות והצלה לישראל, רב-טפסר אייל כספי הוסיף: "שיתופי הפעולה המתקיימים בשגרה עם צה״ל מובילים את ההיערכות והמוכנות הנדרשת של שני הגופים, ומיושמת הלכה למעשה גם בתקופת מלחמה תוך מיצוי היתרון היחסי של כל אחד מהמערכים לטובת מדינת ישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר