"בלמת חירום": מבצע משטרתי לאיסוף אמצעי לחימה בלתי חוקיים בחברה הערבית

המשטרה איתרה בדירת מגורים ברמלה מחסנית מוארכת המסוגלת להכיל 30 כדורי אקדח ונשק מאולתר מסוג "קרלו" • באיזור ירושלים אותר אקדח מסוג "גלוק" עם מחסנית ותחמושת 9 מ"מ מוסלק מעל מקרר

מבצע "בלימת חירום" לאיתור ואיסוף אמצעי לחימה בלתי חוקיים בחברה הערבית

בחיפוש במתחם מגורים ברמלה אותרו ביום אתמול (ראשון), אמצעי לחימה קטלניים שהוחזקו שלא כחוק והוסתרו במטרה להקשות על איתורם. בחצר הבית, מתחת למיכל פלסטיק ("דולב"), נמצאה מחסנית מוארכת המסוגלת להכיל 30 כדורי אקדח. בהמשך הסריקה, אותר נשק מאולתר מסוג "קרלו" עטוף בבד ירוק, ובתוכו מחסנית.

בעקבות הממצאים, עוכבה מחזיקת המקום לחקירה. בסיומה, היא נשלחה למעצר בית בתנאים מגבילים, תוך הפקדת ערבויות כספיות.

מבצע "בלימת חירום" לאיתור ואיסוף אמצעי לחימה בלתי חוקיים בחברה הערבית, צילום: דוברות המשטרה

מקרה זה מצטרף לתפיסה משמעותית נוספת שאירעה לפני מספר שבועות ביישוב סמוך לירושלים.

בחיפוש שנערך במקום, אותר ונתפס אקדח מסוג "גלוק" עם מחסנית ותחמושת 9 מ"מ. הנשק נמצא מוסלק מעל מקרר, כשהוא עטוף בבנדנה (מטפחת ראש) כחולה. בנוסף לנשק, נתפסו במקום גם סמים בכמות שאינה מיועדת לצריכה עצמית.

בעקבות הממצאים, נעצר חשוד, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו. מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט בחשד לעבירות של החזקת אמצעי לחימה. לאחר שהוגשה נגדו הצהרת תובע, צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

מבצע "בלימת חרום" מהווה חלק ממאמץ רחב היקף של המשטרה להתמודד עם תופעות אלימות ופשיעה, תוך שימת דגש על החזקת אמצעי לחימה באופן לא חוקי. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר