גנב רכב פלשתיני דרס לוחם - במשטרה אומרים: "מניע לאומני"

מהחקירה נגדו שהתנהלה במשותף על ידי השב"כ ויחידת אתגר בלהב 433, עולה כי מדובר בפלשתיני שהיה חלק מחוליית גנבי רכב ערבים-ישראלים • הוא היה שותף לשלוש גניבות רכב כשבאחד המקרים בשעה שניסה להימלט לשטחים הוא דרס את החייל

אירוע הדריסה ליד רמאללה. צילום: השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

הצהרת התובע הוגשה השבוע על ידי הפרקליטות הצבאית, עם בקשה למעצר למשך שמונה ימים לצורך הגשת כתב אישום נגד פלשתיני שדרס חייל בגין גניבת רכב ועבירות בטחוניות. בכירים במשטרה סבורים שדריסת החייל על ידי פלשתיני סמוך לרמאללה חייבת להיחשב כ"דריסה לאומנית" והדבר חייב לקבל ביטוי בכתב האישום שצפוי להיות מוגש ביום ראשון הקרוב.

הדורס הוא פלשתיני שהסתנן בשעתו לארץ מאחד הפרצות באזור א-רם שליד ירושלים. מהחקירה נגדו שהתנהלה במשותף על ידי השב"כ ויחידת אתגר בלהב 433, עולה כי מדובר בפלשתיני שהיה חלק מחוליית גנבי רכב ערבים-ישראלים. חברי החוליה היו גונבים רכבים בתוך הארץ והוא היה מסיע אותם לשטחים.

תיעוד דריסת הלוחם ליד רמאללה || 27א

לאחר דריסת החייל, הפלשתיני נעצר על ידי השב"כ ונחקר בגין הנחת מטען, תוך כדי החקירה מבינים החוקרים שמדובר באותו פלשתיני שדרס את החייל בחודש יוני. כתוצאה מכך, השב"כ שיתף בחקירה את יחידת אתגר המתמחה בפעילות נגד גנבי רכבים. בחקירה המשותפת מבינים שהפלשתיני היה קשור לגניבת שלושה כלי רכב כשבאחד המקרים בשעה שניסה להימלט לשטחים הוא דרס את החייל.

קצין בכיר אמר ל"ישראל היום" כי חקירת המשטרה העלתה כי הפלשתיני דרס את החייל במתכוון ועל כן מדובר בדריסה לאומנית והדבר חייב להיכלל בכתב האישום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר