חרדי נעצר בחשד שתקף שוטרים במהלך הפגנה אנטי-ציונית - המשטרה דאגה לפרסם תמונה שלו כשמאחוריו דגל ישראל

בעקבות תקיפת שוטרים במהלך מעצר מפגין חרדי - החשוד נעצר בביתו בשכונת מאה שערים לאחר חודש של חיפושים • התקיפה אירעה במהלך הפגנה אנטי-ציונית, בה הונפו דגלי אש"ף • לאחר מעצרו, הפיצה המשטרה תמונה של החשוד כשהוא על רקע דגל ישראל

מעצר במאה שערים. צילום: דוברות המשטרה

בראש חודש אב נערכו שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים ובוצעה פעילות סמויה וגלויה כנגד קיצוניים חרדים בשכונת מאה שערים, המקיימים כמידי חודש תהלוכה עם דגלי אש"ף וסממנים אנטי ציוניים בשכונה.

במהלך הפעילות, הותקפו הבלשים בעת שביצעו את מעצרו של חשוד בהנפת דגל אש"ף, על ידי חשוד נוסף שריסס לעברם כפי הנראה גז פלפל. כתוצאה ממעשיו, חשו הבלשים צריבות בעיניהם, אך השלימו את מעצרו של אותו החשוד. במעשיו אלו, ניסה החשוד הנוסף למעשה להכשיל ללא הצלחה את הפעילות של הבלשים.

חרדי נעצר בחשד שתקף בלשים - המשטרה דאגה לפרסם תמונה שלו כשמאחוריו דגל ישראל, צילום: דוברות המשטרה

במסגרת תהלוכת ראש חודש אלול, התקבל מידע על מקום הימצאו של החשוד בתקיפת הבלשים. צוותי בילוש לב הבירה הגיעו אל ביתו בשכונת מאה שערים והוא נעצר על ידם. החשוד (29) הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. מחר הוא יובא בפני בית משפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תפעל נגד מקרי האלימות השונים בחומרה רבה, תמצה את כל הכלים האמצעים שבידה על מנת להגיע אל אלו המעורבים במקרים אלו ותמצה את הדין עמם."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר